Kompanija za komercijalne svemirske letove Virgin Galactic otkrila je dizajn enterijera svoje prve svemirske letelice SpaceShipTwo, nazvane VSS Unity.
Kreiran u saradnji sa londonskom dizajnerskom agencijom Seymourpowell, ovaj enterijer ima za cilj da pruži optimalno iskustvo za šest putnika koji plaćaju letove u suborbitalni svemir.
Enterijer kabine je elegantan i progresivan, sa naglaskom na bezbednost, udobnost i vidljivost. Dizajniran da daje prioritet pogledu na Zemlju iz svemira, koncept kabine VSS Unity je obložen sa 12 velikih prozora od kojih je šest postavljeno direktno pored pojedinačnih putničkih sedišta. Svako sedište se individualno podešava prema potrebama putnika i može se preklopiti kako bi se smanjila g-sila tokom poletanja i sletanja. Svaki svemirski turista takođe ima svoj lični digitalni displej unutar naslona sedišta koji prikazuje podatke o letu, uključujući brzinu, gravitaciju i preostalo vreme leta.
Enterijer kabine je dizajniran u hladnim nijansama bele, srebrne i tirkizne, koje treba da simbolizuju prostor i zemlju. Ove boje su takođe usklađene sa arhitekturom sedišta, samom kabinom i putničkim svemirskim odelima, koja je takođe dizajnirao Under Armour. Svemirska odela su satkana od plavih niti koje podsećaju na nebeski prostor i tirkiznih niti koje se odnose na okean.
SpaceShipTwo je svemirski brod koji na visinu od oko 15 kilometara prenosi specijalna letelica WhiteKnightTwo. Zatim se odvaja i uključuje svoj raketni motor, koji je odvodi u suborbitalni svemir. Tamo putnici mogu uživati u nekoliko minuta bestežinskog stanja i pogledu na Zemlju, brod zatim ponovo ulazi u atmosferu i sleće kao jedrilica.
Među zainteresovanima za let su, na primer, glumac Leonardo Dikaprio, pevačica Lejdi Gaga i osnivač kompanije Virgin, Ričard Brenson, a cena karte je 250 hiljada dolara.