Maserati predstavlja ograničeno izdanje MC20 Icona i Leggenda kako bi proslavili trkačko nasleđe

Maserati nastavlja da slavi svoju slavnu trkačku istoriju predstavljanjem dva izuzetna vozila: MC20 Icona i MC20 Leggenda.

Ovi automobili specijalne serije obeležavaju 20. godišnjicu Maseratijevog trijumfalnog povratka trkama 2004. godine, nakon 37-godišnje pauze, koju je obeležio legendarni MC12.

MC12, koji je prvobitno lansiran kao drumski automobil, brzo se uspostavio kao merilo u GT šampionatima, postavljajući temelje za Maserati MC20 super sportski automobil. MC20, svedočanstvo italijanskog inženjeringa i izrade, debitovao je 2020. godine kao prvi model sa revolucionarnim V6 Nettuno motorom, najavljujući novu eru za brend.

I MC20 Icona i MC20 Leggenda su ograničeni na samo 20 jedinica, što ih čini izuzetno ekskluzivnim. Imaju posebne liverije i jedinstvene karakteristike inspirisane modelima MC12 Stradale i MC12 GT1 Vitaphone, respektivno.

Liverija MC20 Icona odaje počast kultnom MC12 Stradale iz 2004. Šema boja Bianco Audace Matte i Blu Stradale evocira stil Maserati Trofeo Light, koji se takmičio na 24 Hours of Daytona. Ova linija dizajna potiče od Maserati Birdcage Type 61, proizvedenog između 1959. i 1961. godine.

Ekskluzivne karakteristike iz Fuoriserie programa personalizacije krase MC20 Icona, uključujući Maserati Fuoriserie logo u Bianco Audace na donjim bočnim panelima blizu zadnjih točkova i logo italijanske zastave na vratima ispod natpisa MC20. Hromirani točkovi sa Trident kapicama u kontrastnim plavim tonovima, retrovizori sa automatskim zatamnjivanjem i poklopac motora od ugljeničnih vlakana dodatno poboljšavaju njegov izgled po meri.

MC20 Leggenda svoju inspiraciju crpi iz nagrađivanog MC12 GT1, poznatog po uspehu pod Vitaphone Racing timom. Liverija Nero Essenza i Digital Mint Matte odražava karakteristične boje ove trkačke legende, koja je obezbedila tri pobede i dva druga mesta na 24 Hours of Spa.

Fuoriserie karakteristike za MC20 Leggenda uključuju točkove u Nero Lucido sa Nero Opaco i Digital Mint poklopcima, logotip Trident u žutoj boji na rešetki, vratima i C-stubu, i crne kočione čeljusti. Oba modela su opremljena trkačkim enterijerom sa laganim monokok sedištima, vezom Trident i natpisom „Icona“ ili „Leggenda“ specifičnim za model na naslonima za glavu.

I MC20 Icona i MC20 Leggenda dele nekoliko vrhunskih karakteristika, uključujući zvučni sistem Sonus faber, unutrašnji paket od ugljeničnih vlakana, elektronski diferencijal sa ograničenim proklizavanjem (E-LSD), podizač vešanja, mrtvi ugao i sistem zadnjeg poprečnog puta i premium prostirke u prednjem delu i prtljažniku. Snažni poklopac motora Nettuno takođe ponosno prikazuje značku sa natpisom „ICONA. UNA DI 20” ili „LEGGENDA. UNA DI 20“, naglašavajući njihovu ekskluzivnost.

MC20 Icona i MC20 Leggenda slave zlatno doba Maseratijevog trkačkog nasleđa, posebno dostignuća MC12 GT1. Od 2004. do 2010. godine, MC12 GT1 je obezbedio 27 pobeda u FIA GT šampionatima, uključujući tri pobede na 24 Hours of Spa. Takođe je postigao šest timskih šampionata sa Vitaphone Racing, pet šampionata vozača, uključujući dva FIA GT1 svetska prvenstva i dva Constructors’ šampionata za Maserati.

Godine 2004, MC12 Stradale, koji je dizajnirao Đorđeto Đuđaro sa V12 Ferrari motorom, ponovo je razbuktao Maseratijevu strast za trkama. Sa maksimalnom brzinom od 330 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi, MC12 Stradale ostaje najbrži serijski automobil koji je Maserati ikada proizveo. Napravljeno je samo 50 jedinica ovog izuzetnog vozila, čime je učvršćen njegov status kolekcionarskog predmeta.

Luxury Experience