Lamborghini Lanzador je koncept čistog električnog Grand Tourer modela sa 1341 konjskom snagom koji predstavlja budućnost sa električnim pogonom u izvedbi slavnog brenda…
Lamborghini je konačno dao uvid u svoju potpuno električnu budućnost otkrivši novi EV koncept na Nedelji automobila u Montereju u petak. Nazvan Lanzador, radi se o konceptu visokopodignutog Gran Turismo 2+2 sa dizajnerskim elementima koji su nedvosmisleno kreirani Lamborghini dizajnerskim jezikom, a možemo ga posmatrati kao uvod u prvi proizvodi EV model slavnog brenda, koji će se, ukoliko sve bude teklo po planu, pojaviti do 2028.godine.
Iako vam na trenutke Lanzador može delovati kao spušteni Urus sa nešto produženim zadnjim delom, italijanski brend tvrdi da je dizajn koncepta inspirisan modelima Sesto Elemento i modernim Countach automobilom. "Ovim konceptom uvodimo novi segment automobila, Ultra GT, koji će klijentima pružiti novo i nezabeleženo iskustvo vožnje, suštinski Lamborghini, zahvaljujući revolucionarnim tehnologijama," rekao je Stefan Vinkelman, predsednik i izvršni direktor Automobili Lamborghini.
Koncept je potpuno električno vozilo, što znači da u njemu nema atmosferskog motora koji zauzima prostor odmah iza kabine, što je otvorilo prostor za prtljag do kog se može doći putem vrata zadnjeg poklopca. Takođe, tu je i prednji gepek, što će vam pružiti još više prostora za dodatni prtljag. Prednji deo Lanzador modela deluje kao mešavina stilskih detalja pozajmljenih iz novih Countach i Urus modela, dok nam izgleda kao da on poseduje visoko rastojanje od tla, ispraćeno kvadratnim blatobranima od ugljeničnih vlakana, što nam sugeriše da će električni Grand Tourer imati pristojne mogućnosti za vožnju van uglačanog asfalta. Krov u obliku kupea se dramatično spaja sa produženim zadnjim delom, kojim dominiraju vitke zadnje svetiljke sa heksagonalnim LED elementima i masivni difuzor. Očigledno, nema izduvnih auspuha.
Unutrašnjost Lanzador modela ima futuristički izgled inspirisan aero-svemirom, sa velikim staklenim krovnim panelima i centralnom konzolom u obliku slova Y koja razdvaja vozača i putnike. Većina kontrola se nalazi na konzoli, ali vozač može menjati dinamiku automobila i putem kontrola na upravljaču. Kabina ima raspored 2+2 sa četiri sportska sedišta ravnomerno raspoređena napred i nazad. Budući da je reč o konceptu usmerenom ka budućnosti, kabina je ispunjena održivim materijalima, kao što su održivo presovana koža, 100% autentična vuna australijskih merino ovaca i reciklirana plastika.