Kalmar Automotive je predstavio „prvi retro hiperautomobil na svetu“ na jednom od najvažnijih automobilskih događaja, "The Quail: A Motorsports Gathering" u Kaliforniji.
Kalmar 9X9 predstavlja smelu fuziju prošlosti i sadašnje automobilske izuzetnosti. Ovaj debi označava značajnu prekretnicu za Kalmar, kompaniju koja svoj rad opisuje kao „Automotive Haute Couture“, gde je svaka kreacija prilagođena jedinstvenim željama klijenata.
Osnovan od strane trkačkih entuzijasta ukorenjenih u nordijskoj tradiciji, Kalmar Automotive donosi novu perspektivu umetnosti izrade karoserija. Njihov pristup osigurava da svako vozilo nije samo automobil već personalizovano remek-delo. Kalmar 9X9, zajedno sa Kalmar 7-97 „C1“, ilustruje ovu filozofiju. Ova vozila nisu dizajnirana samo za brzinu, napravljena su da isporuče harmoničan spoj performansi, inovacija i bezvremenskog stila.
Kalmar 9X9 pokreće 3,8-litarski turbo motor koji proizvodi neverovatnih 930 KS. Ovom ogromnom snagom stručno upravljaju menjač sa dvostrukim kvačilom i napredni sistem pogona na sva četiri točka. Kalmar posvećenost preciznom inženjeringu je evidentna u svakom detalju, od aktivnih nosača motora do laganog Inconel izduvnog sistema, a svi su dizajnirani da pruže neuporedivo iskustvo vožnje.
Posvećenost Kalmar Automotive inovacijama ne dolazi na štetu iskustva analogne vožnje koju vole entuzijasti automobila. Dizajn modela 9X9 nudi konfiguracije sa pogonom na zadnjim i na svim točkovima. Sistem vešanja, u kombinaciji sa amortizerima kompanije Tractive, osigurava da 9X9 održava savršen kontakt sa drumom, pružajući snagu i kontrolu.
Kočioni sistem, razvijen u partnerstvu sa CarboBrake, sadrži 3D štampane titanijumske čeljusti uparene sa keramičkim kočionim diskovima. Ova kombinacija ne samo da pruža izuzetnu snagu zaustavljanja, već i smanjuje masu bez opruge, poboljšavajući agilnost vozila.
Aerodinamika je odigrala ključnu ulogu u dizajnu 9X9. Svaki aspekt karoserije je podvrgnut opsežnom testiranju kako bi se optimizovao otpor i sila pritiska. Rezultat je lagana karoserija od ugljeničnih vlakana koja teži manje od 100 kilograma, što osigurava da je 9X9 lagan koliko i moćan.
Kalmar 9X9 ima tri različite verzije, od kojih svaka nudi jedinstveno iskustvo vožnje. Standardni 9X9 je dizajniran za velika putovanja, naglašavajući snagu i udobnost na putu. 9X9 Sport nudi privlačnije iskustvo sa 3,0-litarskim motorom, ručnim menjačem i fokusom na učešće vozača. Za one koji traže vrhunske performanse, 9X9 Leichtbau (Lightweight) ima 4,0-litarski motor sa unutrašnjim sagorevanjem, pogon na zadnjim točkovima i smanjenu unutrašnjost, što ga čini najlakšom i najčistijom opcijom.
Kalmar Automotive posvećuje pažnju detaljima i u unutrašnjosti 9X9, gde se minimalistički dizajn susreće sa najsavremenijom tehnologijom. Kokpit je okruženje fokusirano na vozača, sa spojem tradicionalnih i modernih elemenata. Odsustvo navigacionog sistema i radija je namerno, omogućavajući vozačima da povežu svoje uređaje preko Bluetooth konekcije i fokusiraju se na čistu radost vožnje. Svako sedište je prilagođeno kako bi se obezbedila udobnost i savršeno pristajanje i za vozača i za suvozača.
Prva vozila Kalmar 9X9 biće isporučena kupcima do jula 2025. godine, a sada su dostupna za naručivanje u SAD preko Canepa Group, Inc. Svako vozilo će biti jedinstvena kreacija, prilagođena individualnim preferencijama svog vlasnika, osiguravajući da dva 9X9 nikada neće biti ista.