Bugatti je 2004. godine impresionirao svet luksuzne automobilske industrije revolucionarnim hiper sportskim automobilom Veyron koji se može pohvaliti sa 1.001 KS bez presedana.
Ovo čudo inženjerstva je 2016. godine nasledio Chiron, koji je dodatno podigao lestvicu sa svojih 1.500 KS, potvrđujući dominaciju brenda Bugatti u domenu hipersportskih automobila. U srcu ovih ikona bio je najnapredniji motor na svetu, 8,0-litarski četvoroturbo W16. Sada, dve decenije nakon što je Bugatti predstavio hipersportski automobil, spremni su da ponovo revolucionišu koncept sa Bugatti Tourbillon, potpuno novim pogonom i platformom koji oličava nasleđe brenda i nemilosrdnu težnju za izvrsnošću.
Bugatti Tourbillon je kulminacija 115 godina Bugatti istorije i otelotvorenje etosa Etora Bugatija, „Ako se može porediti, to više nije Bugatti“ i „Ništa nije previše lepo“. Ovi vodeći principi su oblikovali dizajn i inženjering Bugatti Tourbillon, sa ciljem da se stvori vozilo koje je elegantnije i luksuznije od bilo kog modela koji je ranije predstavljen i koje je zaista napravljeno za večnost.
Bugatti prošlost puna je automobilskih ikona kao što je Type 57SC Atlantic, proglašen kao najlepši automobil na svetu, Type 35, najuspešniji trkački automobil ikada i Type 41 Royale, jedan od najambicioznijih luksuznih automobila svih vremena. Ove legende služe kao stubovi inspiracije za Tourbillon, koji nastoji da spoji lepotu, performanse i luksuz na način koji prevazilazi vreme.
Po prvi put u više od dve decenije, Bugatti odstupa od kultnog W16 motora, odlučujući se za potpuno novi pogonski sklop. Ime Tourbillon, izvedeno iz časovničarskog izuma genija rođenog u Švajcarskoj koji je živeo u Francuskoj 1801. godine, odražava karakter automobila: složen, lep i bezvremenski. Ova referenca na Bugatti francusko nasleđe i trajnu zaostavštinu turbiljona u horologiji naglašava mehaničku bezvremenost automobila.