Aston Martin slavi 60. godišnjicu Goldfingera tajnim iskustvom inspirisanim 007 u srcu Londona

Aston Martin je pokrenuo jedinstveno pop-up iskustvo u poznatoj londonskoj Burlington Arcade kako bi proslavio 60 godina svog povezivanja sa filmskom franšizom 007.

Ova veza, koja je započela lansiranjem „Goldfinger“ 1964. i predstavila kultni DB5, slavi se u House of Q, odajući počast i brendu i legendarnom špijunu.

Prerušen u kiosk za časopise, ulaz u House of Q brenda Aston Martin predstavlja prikrivena vrata koja vas vode u svet špijunaže. Putem tajnih poruka, posetioci odlaze do skrivenih vrata, otkrivajući bar koji služi šampanjac Bollinger. Enterijer je mešavina nostalgije i sofisticiranosti, sa tehničkim crtežima i delovima iz originalnog DB5, zajedno sa skicama i šemama iz arhiva Aston Martin i EON Productions.

DB5, često hvaljen kao „najpoznatiji automobil na svetu“, učvrstio je status Aston Martin kao luksuznog brenda. Lansiran 1963. godine, kombinacija snažnog 4,0-litarskog motora i estetike italijanskog dizajna učinila ga je trenutnim klasikom. Njegova uloga u „Goldfinger“, gde je opremljen uređajima za pomoć Džejmsu Bondu, učvrstila je njegov legendarni status.

Posetioci House of Q će takođe pronaći tajnu Q-futrolu, sa nagoveštajima o budućem modelu Aston Martin brenda. Ovaj ekskluzivni pregled je poslastica za entuzijaste i fanove. Izložba takođe uključuje originalni „Goldfinger“ scenario, filmske postere i scenografiju, sve praćeno izuzetnim audio zapisom Bowers & Wilkins, brenda koji je povezan sa Bond muzikom.

House of Q se proteže dalje od samo vizuelnog iskustva. Gosti mogu da posete Configurator Lab na spratu, gde mogu da sarađuju sa stručnjacima za dizajn Aston Martin brenda kako bi napravili svoj Aston Martin po meri. Svakodnevni događaji i dizajnerske radionice koje organizuju dizajnerski i inženjerski timovi brenda pružaju dublji uvid u preciznu izradu svakog vozila.

House of Q Aston Martin otvarena je za javnost od 18. jula, i biće dostupna do nedelje, 4. avgusta. Smešten na adresi House 12-13 u Londonu, ovaj pop-up obećava neuporedivo iskustvo za entuzijaste brenda Aston Martin, fanove Džejmsa Bonda i poznavaoce luksuza.

Luxury Experience