Aston Martin je debitovao novim savremenim salonom u luksuznom hotelu u Tokiju.
Ovaj dvospratni izložbeni prostor, koji se prostire na impresivna 324 kvadratna metra, služi kao svedočanstvo posvećenosti Aston Martin brenda stvaranju nezaboravnih iskustava za svoju pronicljivu klijentelu.
Kao prvi izložbeni prostor u Aziji koji je usvojio osveženi korporativni identitet brenda, Aston Martin Ginza postavlja novi standard za maloprodaju automobila. Sa zadivljujućim dizajnom enterijera, izložbeni prostor prikazuje tri kultna Aston Martin modela na pozadini zadivljujućeg digitalnog medijskog zida. Štaviše, uključivanje raskošnog salona za korisnike dodatno poboljšava iskustvo po meri, omogućavajući korisnicima da urone u Aston Martin svet dok prave svoje personalizovano automobilsko remek-delo.
Odluka da se osnuje Aston Martin Ginza u skladu je sa strateškom vizijom brenda da se iskoristi rastuća potražnja za luksuznim automobilima u Japanu. Sa rastućim afinitetom prema vrhunskim SUV modelima kao što je DBX707 i žarkim iščekivanjem koje okružuje nadolazeću liniju sportskih automobila Aston Martin, uključujući veoma cenjeni DB12 i dinamični novi Vantage, tajming ne može biti prikladniji. Koristeći uspeh svoje usluge po meri, koju predstavlja renomirani Q by Aston Martin, brend ima za cilj da zadovolji rastuće potrebe i preferencije svoje japanske klijentele.
Privlačnost Ginze kao vrhunske komercijalne četvrti dodatno naglašava značaj prisustva Aston Martina u Tokiju. Poznat po svojoj živoj atmosferi i istaknutom nasleđu, Ginza predstavlja sofisticiranost i prefinjenost.
Štaviše, cenjena reputacija hotela The Peninsula Tokyo kao bastiona luksuznog gostoprimstva dodaje još jedan sloj prestiža najnovijem poduhvatu kompanije Aston Martin. Sa devet uzastopnih godina dobijanja željene ocene od pet zvezdica od Forbesovog vodiča za putovanja, hotel predstavlja savršenstvo, odražavajući sopstvenu posvećenost Aston Martina beskompromisnom kvalitetu i pažnji usmerenoj na detalje.