Koja god pasta da vas navodi da što redovnije održavate svoje zube bi trebalo da bude na vašem spisku za kupovinu, čak iako će vas koštati sto dolara…
Dva puta dnevno izvodimo isti mentol ritual – nekoliko poteza gore dole, ispiranje i umivanje. Čak iako je ovo iskustvo dosadno, najvećem broju ljudi ono ne smeta, jer zaista nije velika cena kojom se plaća predivni osmeh. Ipak, sada, nove paste za zube imaju za cilj da vaše svakodnevno iskustvo prenesu na sasvim novi nivo luksuza, a i cene.
Sa kombinacijom jedinstvenih ukusa i pakovanja koje će verovatno završiti na Instagramu, luksuzna pasta je stigla i odlučna je da osvoji čitav svet.
U pitanju je Theodent pasta, koja sve druge čini pristupačnim, sa svojom cenom od 125 dolara. Njena tuba, koja sadrži 3.4 unce proizvoda zapravo ima visoko koncentrisani sadržaj. Prvobitno lansirana 2012.godine, Theodent formula sadrži zrno kokosa, ali nema šećera ili kokosovu mast, niti ima ukus čokolade. Njen drugi sastojak je alternativa fluoridu, nazvana rennou. Rennou je otkrio tim istraživača iz Nju Orleansa, koji su zaključili da on zapravo stvara mikroskopse kristale zajedno sa zubnom gleđi.
Poput njenih manje skupocenih konkurenata, ova pasta ima pakovanje koje je melem za oči. Koncentrat dolazi u pastelno pink i beloj tubi, sa elegantnim nazivom brenda i retro detaljima.
Inače, prošle godine, globalno tržište paste za zube imalo je procenjenu vrednost od 26 milijardi dolara, a očekuje se da će do 2024.godine dostići 36 milijardi. Samim tim, možda će ova luksuzna pasta postati popularnija nego što se veruje.