Prema istraživanju Digital Luxury grupe (DLG), najpopularniji hotelski brend na svetu je Hilton, a u stopu ga prate Sheraton, Westin, Four Seasons i Hyatt...
Iz DLG objašnjavaju da su za potrebe istraživanja formirali indeks svetskih luksuznih hotela, na osnovu online izjava 133 miliona ispitanika.
Hilton je izabran među 70 luksuznih brendova na 10 ključnih tržišta.
Uprkos izveštajima da se svetska ekonomija još nije oporavila od krize, indeks pokazuje da je interesovanje za smeštaj “na visokoj nozi” stabilno i zabeležilo je rast od 1,5 odsto u prošloj godini.
SAD dominiraju na listi zemalja koje najviše konzumiraju luksuzni smeštaj (66,3), naredni su Rusi (+12,8 odsto), Britanci (+8,5 odsto) i Kinezi (+3,3 odsto).
S drugog kraja spektra potražnja za takvim boravkom na putovanjima pada među Italijanima )-14,3 odsto), Brazilcima (-12,1 odsto) i Japancima (-11,1 odsto).
Njujork ostaje na vrhu liste gradova koje posećuje klijentela dubljeg džepa, a prate ga London, Dubai i Pariz.
U prvih deset najpoželjnijih hotelskih brendova, nalaze se pored Hilton-a i Sheraton, Westin, Four Seasons, Hyatt, Hyatt Regency, Ritz‐‑Carlton, Embassy Suites, Renaissance i InterContinental.
Izvor: BizLife