Kada pomislimo na Formulu 1, u glavi nam se stvori slika bolida koji jure neverovatnim brzinama. Ali sada, u igru ulazi još jedan simbol prestiža – Louis Vuitton.
Francuska modna kuća postala je zvanični partner Formule 1, a njihova uloga daleko nadilazi pukog sponzora. Ova saradnja donosi jedinstven spoj luksuza i motorsporta, čineći sezonu 2025. nezaboravnom, dok prvi trkački vikend nosi ekskluzivno ime: Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025, koji se održava 16. marta u Melburnu.
Decenija luksuzne elegancije na trkačkim stazama
Louis Vuitton i Formula 1 potpisali su desetogodišnji ugovor, koji će na potpuno novi nivo podići vezu mode i motosporta. Dva naizgled suprotna sveta sada dele iste vrednosti – vrhunsku izradu, inovacije i neuporedivu strast za izvrsnošću.
Ova saradnja donosi niz luksuznih elemenata:
- Ekskluzivne LV kutije za trofeje, koje će krasiti pobednička postolja širom sveta
- Personalizovani brending na stazama, koji će doneti jedinstvenu estetiku u svet F1
- Zamenu dosadašnjeg zvaničnog merača vremena – sada će TAG Heuer, brend u vlasništvu LVMH grupe, preuzeti ulogu koju je decenijama nosio Rolex
Louis Vuitton – sinonim za pobedu
Veza brenda Louis Vuitton i automobilizma seže duboko u prošlost. Još od početka 20. veka, francuska kuća dizajnirala je prilagođene kofere, obuću i aksesoare za vožnju, a poslednjih godina postala je nezaobilazan deo elitnih sportskih takmičenja.
Od ekskluzivnih kutija za trofeje Grand Prix Monaka (2021-2024) do prestižnih partnerstava sa FIFA Svetskim prvenstvom i Olimpijskim igrama, LV je postao simbol pobede, prestiža i vrhunskog dizajna.
U novim luksuznim kutijama, posebno dizajniranim za Formulu 1, dominira ikonografsko "V", simbolizujući Vuitton i Victory – modnu viziju i pobednički duh.
Budućnost motorsporta u znaku luksuza
Uz Louis Vuitton, Formula 1 dobija notu ekskluzivnosti koja do sada nije viđena. Partnerstvo sa najluksuznijim brendom na svetu šalje jasnu poruku: budućnost motosporta nije samo u brzini, već i u stilizovanom doživljaju koji pomera granice.
Brzina, luksuz i nepobedivi duh – Formula 1 i Louis Vuitton je „savez“ za istoriju.