Ovaj model ćete imati mogućnost videti uživo tokom „Uniqa Belgrade Classic Car Show-a” 6-og Septembra na Kalemegdanu povodom proslave 75. godina od Beogradskog Grand Prix-a i na platou ispred Grand Casina (kao i mnoge drugie najlepše automobile svetski poznatih kolekcionara) u okviru Concours d’Elegance 2014, manifestacije “24 sata Elegancije”.
Ferrari 212 Inter je zamenio uspešne modele 166 i 195 Inter Grand touers 1951. Prvi put je predstavljen na salonu automobila u Briselu iste godine kao evolucija sportskog automobila koji po svojim karakteristikama poseduje i mogućnost pobede na međunarodnim trkama.
Ono što čini 212 Inter seriju toliko interesantnim jesu individualne razlike svakog automobila. Posebno naručeni od strane kupca, svaki detalj, od karoserije do motora je imao veliki broj opcija.
Konstruktori karoserije uključuju Carrozzeria Touring, Ghia, Vignale, a sada i Pinin Farina. Veoma važan potez za kompaniju je upravo Farina poznat po svojoj umešnosti u dizajniranju. Zajednički sastanak Pinin Farina i Enza Ferrarija donosi dogovor za novu kreaciju karoserije 212 Inter Cabriolet, šasije broj 0177E
Obe, 2.500mm i 2.600mm verzije su izgrađene za Export i Inter modele. 212 Inter je bio duži auto, napravljen sa mnogo više mesta i udobnost, čija je baza točkova za razliku od modela za izvoz imao međuosovinsko rastojanje od samo 2,250mm predviđenu za trku na užim putevima. Obe verzije, međutim, su imali iste inženjering karakteristike, uključujući duple ovalne cevi na okviru, nezavisne prednje suspenzije, bubanj kočnice i moćan B12 motor.
Proizvodnja najbržeg automobila za puteve tog vremena je prestala na tačno 85 modela.
Više o automobilima...