Kada bi Vizionar Renesanse bio živ danas, kako bi iskoristio svoje delo za dizajniranje kolekcije osvetljenja? To je inspiracija za najnoviju avangardnu seriju komada rasvete Morisa Derija..
Kolekcija Da Vinči je inspirisana jednim pitanjem: Ako bi Leonardo, veliki renesansni umetnik, bio živ danas, kako bi uključio tehnologiju 21. veka u svoje dizajne? Tokom poslednjih deset meseci, ovo je bila inspiracija i vodič Karice brenda u stvaranju ove ručno izrađene serije osvetljenja.
U duhu Leonarda da Vinčija, tema se vrti oko mašinskih zupčanika, kao i lupa koje se koriste za pojačavanje izvora svetlosti do ogledala, koja zatim mogu preusmeriti svetlost na zid ili pod. Koristeći najnoviju tehnologiju u osvetljenju, obradi metala i mašinstvu, Karice kolekcija Da Vinči ponovo oživljava italijansku renesansu u avangardnom obliku.
Nalazeći Leonarda u 21. veku
Kolekcija Da Vinči zasnovana je na izazovnom zadatku da se modernom tehnologijom stvori originalna avangardna serija osvetljenja koje tačno prikazuje duh onoga što je Leonardo radio krajem 15. i početkom 16. veka. Konkretno, cilj je bio odražavanje mehanike Da Vinčija i njegovog pristupa u povećanju i projektovanju svetlosti.
Za razliku od svega što su Moris Deri i njegov nagrađivani tim u Karice brendu stvarali u prošlosti, kolekcija Da Vinči zahtevala je poštovanje prema istoriji i oživljavanje vekovima starih metoda osvetljenja.
Zadatak nije bio lak. Karice se prihvatio mnogih "nemogućih" projekata, ali epohalni komadi kao što je Sprocket, na primer, potekli su iz Morisovog srca. Ali sa ovom serijom, Moris je tragao za onim što je inspirisalo Da Vinčija.
Poštovanje renesansne tradicije zahtevalo je mesece istraživanja istorije. To je pratilo obimno prototipiranje i razvoj, počevši od dizajna i eksperimentisanja sa složenim komponentama zupčanika koje čine osnovnu estetiku karakterističnog dela kolekcije, Leonardo 1482.
Leonardo 1482 poetički podseća na izlazak sunca, uzimajući puno iz mehanike renesanse, i prikladno je nazvan prema godini kada je Leonardo da Vinči počeo da dizajnira i razvija svoje izume.
Vitruvijanska stojeća lampa upotpunjava 1482, sa srodnom ekspresijom. U čast Vitruvijanskog čoveka Leonarda da Vinčija, stojeća lampa govori o geometrijskoj čistoti i dekonstruisanoj anatomiji koju ova serija otkriva.
Da bi kompletirali kolekciju, Infinity 1519 je avangardna svetiljka koja simbolizuje zalazak sunca, budući da je 1519. godina kada je Leonardo da Vinči preminuo. Prstenasta kapsula ima prividno beskrajni horizont, pa je linija vida beskrajna. Može se prikazivati kao viseća lampa ili suspendovana unutar lampe u obliku polovine meseca.
Zajedno, odgovarajući komadi odaju počast priči o najvećem dizajneru u istoriji: inovatoru sa mehaničkim umom i umetniku - Leonardu da Vinčiju.