Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Više slika

Više slika

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

Ova kampanja vraća dizajn njegovim osnovama, ističući da je on pre svega stvoren od ljudi i za ljude. Svaki komad nameštaja, svaka forma i materijal oblikovani su kako bi odgovorili na potrebe, vrednosti i iskustva pojedinca. Salone del Mobile ove godine slavi dizajn ukorenjen u svakodnevnom životu, koji unapređuje kvalitet življenja kroz sklad između tela, materijala i prostora.

Za ovu priliku angažovan je renomirani američki fotograf Bil Durdžin, poznat po svom inovativnom pristupu u dekonstrukciji i reinterpretaciji ljudskog tela. Njegove fotografije ne prikazuju dizajn samo kao objekat ili funkciju, već istražuju njegovu najdublju suštinu – odnos sa ljudima. Kroz pet pažljivo osmišljenih vizuelnih prikaza, Durdžin prikazuje kako svetlost, drvo, metal, tkanina i bioplastika postaju produžetak ljudske kože, stvarajući jasnu poruku o održivosti, harmoniji i međusobnoj povezanosti. Ove fotografije predstavljaju sinergiju ljudske i materijalne inteligencije, ističući samu srž savremenog dizajna.

“Prvo smo odabrali materijale koji mogu da sumiraju koncept dizajna. Potom smo istraživali oblike i geometriju, analizirajući kako oni mogu harmonično da interaguju sa telom, posvećujući posebnu pažnju detaljima. Naravno, bilo je i dosta improvizacije jer je bilo ključno podstaći kreativnost na setu. Ovim projektom želeli smo da naglasimo povratak dodiru, vraćajući pažnju na vezu između ljudskog tela i dizajna”, istakao je Bil Durdžin.

Izbor materijala – drvo, metal, tkanina i bioplastika – nije slučajan, već je duboko povezan sa vrednostima Salona nameštaja. Ovi materijali simbolizuju održivost i inovaciju, što dodatno naglašava poruku kampanje. Fotografija, kao univerzalni jezik, omogućava prenos ovih vrednosti širokoj publici, prevazilazeći jezičke i kulturološke barijere. Salone del Mobile potvrđuje svoju ulogu kulturne platforme koja neprestano inovira, povezuje ljude i osmišljava budućnost.

Direktor marketinga i komunikacija Salona nameštaja u Milanu, Luka Adornato, izjavio je: „Ovom kampanjom napravili smo još jedan korak napred u komunikacionom procesu koji razvijamo poslednjih godina. Nakon prošlogodišnjeg projekta sa veštačkom inteligencijom, gde smo apstraktno istraživali odnose sa našom zajednicom, ove godine smo se odlučili za fotografiju – univerzalan i bezvremenski jezik koji omogućava trenutnu i jasnu komunikaciju na globalnom nivou. Kroz fotografije šaljemo poruku o povezanosti ljudi i materijala, čineći je dostupnom i angažovanom za sve. Želeli smo da proslavimo lepotu materijala i njegovu sposobnost da se sjedini sa ljudskim telom, naglašavajući koliko je važno da savremeni dizajn bude održiv i odgovoran prema budućnosti.”

Bil Durdžin dodaje: „Misao za ljude“ je upravo ono što dobar dizajn treba da bude. Svakog dana, u svakom trenutku, dolazimo u kontakt sa dizajnom – sve oko nas osmislio je neko, za nekoga. Dobar dizajn nije samo estetski privlačan, već donosi radost u svakodnevne interakcije – kada se krećemo kroz prostor, pripremamo obrok, radimo ili sedimo za stolom sa porodicom. Dizajneri proučavaju ljudsko telo, pokrete, mogućnosti i položaje tela kako bi olakšali život. Dizajn je ukorenjen u ljudskoj anatomiji i stalno se razvija kroz interakciju s njom.”

Kreativni direktor Dentsu Creative Italy, Rikardo Fregoso, zaključuje: „Posebno smo ponosni na ovu kampanju jer ona doslovno predstavlja vrednosti italijanske kreativne izvrsnosti, koje sa ponosom promovišemo širom Italije i sveta zajedno sa Salone.Milano.“

Luxury Experience