Multi-platinasta senzacija Bibi Reksa, nominovana za Gremi, više ne dominira samo na muzičkim listama.
Ona je zakoračila u svet vina lansiranjem PROVOCATIVO, penušavca koji obećava da će redefinisati svet luksuza i elegancije.
Bibi Reksa sada privlači ljubitelje svetlucavih mehurića kao najveći akcionar PROVOCATIVO brenda. Ali ovo nije samo još jedno priznanje slavnih, njena strast prema šampanjcu je duboka i ona unosi svoj prepoznatljivi duh i harizmu u brend.
PROVOCATIVO nije prosečno penušavo vino. Napravljeno tradicionalnom metodom proizvodnje šampanjca i dobijeno iz srca Vilafranka del Penedes u Španiji, svedočanstvo je luksuza i kvaliteta. Njeno učešće prevazilazi samo pozajmljivanje njenog imena, ona je brendu dodala sopstveni smeli stav i umetničku viziju, čineći PROVOCATIVO pravim odrazom njene ličnosti.
PROVOCATIVO takođe ima suštinu. Prepoznat po svom izuzetnom ukusu i dizajnu, već je dobio više prestižnih nagrada, uključujući 100 poena „Century Club“ nagradu za brendiranje i marketing.
Ono što PROVOCATIVO izdvaja je njegova posvećenost inkluzivnosti i zabavi. Dostupan u flašama od 750 ml, predstavlja slavlje u svakom gutljaju, dok je sa brzim širenjem distribucije, spreman da postane važno ime na tržištu penušavih vina.
Kako PROVOCATIVO nastavlja da osvaja potrošače širom sveta, jasno je da se uticaj Bibi Rekse proteže daleko izvan domena muzike. Svojim neustrašivim duhom i nepokolebljivom posvećenošću, ona dokazuje da ne postoji granica za ono što može da postigne.
"Ne pratim trendove, ja ih kreiram. Dobrodošli u novi način slavlja“, rekla je Bibi Reksa za Provocativo.