Na čelu sa asom među kuvarima sa Mišelinovom zvezdom, Gagan Anandom, Louis Vuitton butik na dva sprata u Bangkoku sadrži restoran koji služi večeru od 17 jela za samo 220 dolara…
Louis Vuitton je brend koji je sinonim za duh putovanja, ali sa šefom-kuvarom i vlasnikom Gagan Anandom, dobitnikom titule Najbolji restoran u Aziji četiri godine zaredom, Gagan, putovanje je postalo gastronomsko. Smešten u LV The Place Bangkok u Gaysorn Amarinu, ovaj prostor funkcioniše kao prodavnica, izložbeni centar, kafić i restoran na čelu sa poznatim Anandom. Gagan u Louis Vuittonu je prvi restoran francuskog luksuznog brenda u Jugoistočnoj Aziji. Koncept destinacije na dva sprata odaje počast čoveku koji je sve započeo pre 170 godina, Luju Vitonu kao proizvođaču kofera.
Više od veka kasnije, traženi koferi su i dalje aktuelni i čine primamljiv deo izložbe na ulazu u restoran. Moda može biti hrana za dušu, ali unutar prostorije koja se može pohvaliti zidovima sa nagibom ukrašenim strukturama od smole od Draga & Aurel, lampama sa monogramom cveta i resastim zavesama, postaje primamljiva i opipljiva stvarnost. Restoran ima deset stolova od italijanskog mermera koji ističu sezonsku kuhinju naglašavajući pet S-ova: slatko - sweet, kiselo - sour, slano - salty, začinjeno – spicy i iznenađenje - surprise. Svaka kompozicija se služi na jedinstvenom tanjiru, dajući ljubiteljima brenda nešto čega će se sećati, od recepta sa pečurkama sa dizajnom Damier do složenog jela sa jastogom sa tajlandskim uticajima.
Ikonična eksplozija jogurta sa otiskom monograma Louis Vuitton izvlači dete u vama dok Damier Momo prikazuje dvobojne paste. Ovo je svakako restoran visoke klase od jednog od vodećih luksuznih brendova na svetu, a ipak iznenađujuće opušten (meni uključuje jelo nazvano "Lick It Up", koje zahteva od gostiju da uzmu tanjir i ližu ga kako bi se oslobodili pretvaranja i slobodno uživali u iskustvu).
Prema Strait Times, ručak i večera su cenjeni na 4.000++ bahta (110 dolara) za ručak od osam jela i 8.000++ bahta (220 dolara) za večeru od 17 jela po osobi. Tokom ekskluzivnog intervjua sa The Straits Times, 46-godišnji kuvar je izjavio: "Ja ne radim u skupocenoj ulici i ne vidim sebe ni u odelima. Ali počeo sam kupovati mnogo LV proizovda kada je (pokojni kreativni direktor) Virdžil Ablo preuzeo i počeo praviti oversized košulje."
O svojoj saradnji sa Louis Vuittonom, podelio je: "Na početku sam bio skeptičan jer nisam znao da li mogu da isporučim. LV je fokusiran na modu, dok sam ja tip za funky hranu." Sa preplavljujućom večerom od 17 jela, uključujući tri ukusna deserta poslastičara Deja Kewkache, to je zaista izvanredno isporučena narudžbina!