Dolce & Gabbana, poznati italijanski luksuzni brend, otvorio je prvi DG Caffè u Šangaju, spajajući sicilijanski duh sa sofisticiranim italijanskim gastronomskim specijalitetima...
Ovaj jedinstveni kafe, deo strategije širenja brenda u Kini, očarava posetioce svojom živopisnom paletom boja i dizajnom inspirisanim Mediteranom. Prostor od 200 kvadratnih metara, smešten u centralnoj četvrti Jing’an, oživljava tradicionalni motiv Carretto Siciliano, čineći atmosferu kafeterije jedinstvenom oazom inspirisanom Sicilijom, omiljenim ostrvom Domenika Dolčea i Stefana Gabane.
Zidovi i enterijer DG Caffè prenose motive koji se nalaze na tanjirima za formalne obroke i ležerne popodnevne čajeve. Kulturni identitet brenda se ogleda i u jelima, uključujući kolače u obliku sicilijanskih limuna i ruža, uz tiramisu serviran u Moka džezvama sa dekoracijama Carretto Siciliano.
Kafe nudi raznovrsne italijanske specijalitete kao što su paradajz-mocarela, fina charcuterie i pesto pasta, zahvaljujući partnerstvima sa italijanskim proizvođačima hrane. Osim hrane, DG Caffè služi i kao maloprodajni prostor, gde posetioci mogu kupiti proizvode kao što su Bialetti aparati za kafu, Di Martino testenina, Donnafugata vina i Fiasconaro Panettone.
Alfonso Dolče, CEO brenda, izjavio je: „Čast nam je da otvorimo prvi D&G Café u Šangaju. Radujemo se jačanju našeg prisustva na kineskom tržištu, koristeći italijansku kuhinju da prikažemo umetnost italijanskog zanatstva i prenesemo Dolce & Gabbana filozofiju blagostanja kao stila života.“
Iako je ovo prvi kafe brenda Dolce & Gabbana, drugi luksuzni brendovi su takođe ušli na kinesko tržište sa sličnim konceptima, kao što su Louis Vuitton’s The Hall, Maison Margiela Café u Chengduu, i Dior Café u Šangaju.