Brzi automobili susreću viski iz Tenesija — naravno, van staze.
Jack Daniel’s i Formula 1 tim McLaren pokrenuli su svoje partnerstvo 2023. godine, spajajući dva najveća imena u viskiju i trkama. Ove nedelje, brend viskija iz Tenesija najavio je izdanje svoje nove flaše ograničene serije za 2024. godinu kako bi obeležio ovu tekuću saradnju.
Formula 1 je eksplodirala po popularnosti u čitavom svetu, što je dovelo do novih trka u Majamiju i Las Vegasu poslednjih godina i većih rejtinga za trke širom sveta. Jack Daniel’s nastavlja da bude jedan od najprodavanijih brendova viskija širom sveta, pa je logično da bi ova dva svuda prisutna imena udružila snage u pokušaju da prošire svoje već unosne poslove.
Prošle godine je predstavljena prva saradnička flaša, i dok dizajn ove godine izgleda veoma drugačije, viski unutar nje je i dalje klasični Old No. 7. To znači da je napravljen od mešavine od 80 procenata kukuruza, osam procenata raži i 12 procenata slada ječma, flaširan sa 40 procenata alkohola, i filtriran (ili „omekšan“ kako Džek kaže) pre sazrevanja u buretu.
Brend naziva novi dizajn etikete „papaya twist“ na klasičnom logotipu Old No. 7, inkorporirajući čuvene boje McLaren brenda, koje je tim vratio 2018. godine, što se zapravo prevodi na narandžaste i crne trkačke pruge koje prelaze etiketu dijagonalno, sa "McL x JD" istaknutim ispod imena Jack Daniel’s.
„Ponosni smo što slavimo nastavak partnerstva između McLaren i Jack Daniel’s, dva brenda poznata širom sveta po tome što predstavljaju duh hrabrosti i autentičnosti,“ rekao je globalni direktor brenda Jack Daniel’s, Džejmi Batler u saopštenju. „Zajedno smo stvorili neuporediva iskustva za fanove oko trka F1 i gledamo da se izgradimo na tom uspehu i ubrzamo u novoj trkačkoj sezoni.“