Hibiki 40 Year Old je viski od 35.000 dolara napravljen od najređih alkoholnih pića u Japanu

House of Suntory je učvrstila svoj položaj kao pionir u svetu japanskog viskija lansiranjem Hibiki 40 Year Old.

Ovaj izuzetan viski ilustruje posvećenost kompanije Suntory da napravi neke od najboljih i najekskluzivnijih viskija na globalnom nivou, oslanjajući se na nasleđe stručnosti koje se proteže preko jednog veka.

Hibiki 40 Year Old meša retke viskije iz poznatih Suntory destilerija - Yamazaki, Hakushu i Chita. Svaka komponenta viskija je graciozno sazrevala više od 40 godina u simfoniji ukusa koji dočaravaju vrhunac japanskog majstorstva. Dobijena tečnost nudi bogat i složen profil ukusa, kulminaciju decenija inovacija i tradicije koja se prenosi kroz generacije veštih blendera.

Kreiranje ovog viskija odražava neuporedivu umešnost po kojoj je House of Suntory poznata. Proces mešanja je visoko specijalizovana umetnička forma, a svaku seriju nadgleda glavni blender Šinđi Fukujo. Hibiki 40 Year Old donosi duboku harmoniju, sa delikatnim aromama japanskog lokvata, suve limunove kore i karanfilića, praćenih bogatstvom bagremovog meda i suve smokve na nepcu. Završetak je aromatičan i odražava dug period sazrevanja viskija, otelotvorujući prefinjenu kompleksnost koja podiže duh do transcendentalnog iskustva.

Hibiki 40 Year Old odražava House of Suntory filozofiju „Stvaranja harmonije“. Ovaj prepoznatljivi koncept odjekuje kroz svaku kap ove izuzetne mešavine, koja spaja bogatstvo japanskog hrasta Mizunara, nežnu slatkoću španskog hrasta i glatkoću koja potiče od američkog hrasta. Ova harmonija je dodatno pojačana jedinstvenim kvalitetima koje donosi produženi proces starenja, stvarajući izuzetnu dubinu ukusa koja se retko sreće u svetu žestokih pića.

Šinđi Fukujo, koji je pedantno napravio mešavinu, naglasio je suptilne, ali moćne karakteristike Hibiki 40 Year Old, upoređujući ga sa mirnom i bezvremenskom lepotom drevnih hramova. Primetio je kako viski nosi „vabi-sabi patinu“, pozivajući se na japansku estetiku uvažavanja lepote u nesavršenosti i prolaznosti, naglašavajući duhovnu vezu između dugog sazrevanja viskija i njegove uravnotežene, kontemplativne prirode.

Da bi ispoštovali svoje korene u japanskoj tradiciji, The House of Suntory se potrudila da obezbedi da Hibiki 40 Year Old bude predstavljen na način dostojan njegovog sadržaja. Sama boca je zadivljujući komad izrade, napravljen od kristalnog stakla i dizajniran sa 30 faseta – što simbolizuje broj godina u kojima Suntory usavršava svoju Hibiki liniju. Fasete je kreirao renomirani proizvođač stakla koji ima istoriju služenja japanskoj carskoj porodici, dodatno naglašavajući ekskluzivnu prirodu ovog izdanja.

Elegancija flaše je poboljšana tradicionalnim umecima od sedefa i zlatnim akcentima. Pakovanje proširuje ovu pažnju usmerenu na detalje sa ručno rađenom washi etiketom koju je izradio poznati japanski umetnik Eriko Horiki. Svaki element dizajna odražava lepotu i bogato kulturno nasleđe Japana, od cveća i trava koje krase drvenu kutiju do 12 vrsta japanskog drveta koje se koristi, koje predstavljaju 12 meseci u godini.

Sa samo 400 proizvedenih flaša, Hibiki 40 Year Old je jedan od najređih i najpoželjnijih viskija na svetu. Svaka flaša je kolekcionarski predmet, sa cenom od 35.000 dolara.

Luxury Experience