Evian® je ponovo podigao umetnost hidratacije na viši nivo kroz ekskluzivnu saradnju sa Farelom Vilijamsom i njegovim brendom Humanrace.
Ova saradnja, koja spaja wellness i luksuz, donosi dve upečatljive, limitirane staklene flaše dostupne u varijantama negazirane i gazirane vode. Flaše su ukrašene živopisnim nijansama plave i zelene boje, sa prepoznatljivim dizajnom Humanrace brenda i simbolizuju svakodnevnu posvećenost brizi o sebi i radost koja dolazi sa stavljanjem zdravlja u prvi plan.
Ovo partnerstvo sa Farelom Vilijamsom predstavlja novo poglavlje u 15-godišnjoj tradiciji luksuznih saradnji brenda Evian® sa dizajnerima. Takođe, ovo je prvi put da Evian® predstavlja i negaziranu i gaziranu vodu u staklenim flašama, dodajući notu elegancije iskustvu ispijanja vode i naglašavajući važnost vode u vrhunskom uživanju za stolom.
Inspirisan Evian® kampanjom Mountain of Youth, dizajn flaša odražava filozofiju brenda “Live Young” i Farelovu mladalačku energiju. Svaka flaša nosi natpis: “This is the Fountain of Youth,” koji ima za cilj da podstakne razgovore o brizi o sebi i da nas podseti koliko je hidratacija ključna za zdravlje.
Farel ističe da je „ostati hidriran fundamentalno važno“ i izražava želju da ove flaše inspirišu ljude da uživaju u malim, radosnim trenucima koji podstiču blagostanje. Kompanija Evian izrazila je uzbuđenje povodom lansiranja, naglašavajući da saradnja slavi zajedničke vrednosti „blagostanja, kreativnosti i zajedništva.“ Zajedno, žele da inspirišu potrošače da prihvate mladalački duh i stave zdravlje na prvo mesto, pretvarajući hidrataciju u radosnu naviku.
Ograničena serija Evian x Humanrace flaša, dostupna u negaziranim i gaziranim varijantama, pojaviće se u odabranim prodavnicama i restoranima u decembru, nudeći luksuzan dodatak svakoj trpezi.