Šta znamo o novom SirDavis brendu?
Muzika i dobro piće su uvek išli zajedno, stoga nije iznenađujuće kada umetnici sarađuju sa brendovima odgovornim za dobre viskije, burbone, šampanjce, pa čak i pivo.
Ima i onih koji idu korak dalje i lansiraju sopstvene brendove. To je ono što je Bijonse odlučila da uradi kada je udružila snage sa Moët Hennessy odeljenjem renomirane LVMH grupe, kako bi predstavila SirDavis, novi viski koji bi trebalo da napravi talase na američkom tržištu žestokih pića.
Da li su Bijonse i viski dobra kombinacija? Iz refrena "American Requiem" saznajemo da je pevačica dugogodišnji ljubitelj japanskog viskija o kome je i pevala. SirDavis je dobio ime po pradedi Bijonse, koji je bio farmer i proizvođač ilegalnog alkohola u južnim državama tokom prohibicije. Osim toga, moramo priznati, kantri muzici, koja je pevačici bila najveća inspiracija pri stvaranju albuma "Cowboy Carter" ništa ne pristaje kao čaša zlatnog pića.
„Snaga i samopouzdanje koje osećam kada pijem visokokvalitetni viski me apsolutno privlače. Želela sam da pozovem više ljudi da iskuse ovaj osećaj“, kaže Bijonse.
Kroz brend SirDavis, pevačica odaje počast svom dedi. Ali alkohol, baš kao i dobar album, ne nastaje preko noći. Bijonse se pre nekoliko godina obratila Moët Hennessy za pomoć u stvaranju svog pionirskog viskija. Na sreću, ovo se dogodilo kada je brend tražio način da proširi svoje prisustvo na američkom tržištu viskija. Preokret sudbine?
Doduše, Bijonse nije radila ni sa kim na ovom projektu. Piće su kreirali petostruki Master destiler godine na Međunarodnom takmičenju u viskiju, Bil Lumsden, i blender viskija Kameron Džordž.
Tim je želeo da stvori recept koji će potpuno promeniti sliku američkog viskija i istovremeno biti nešto zanimljivo za ljude koji su potpuno novi u svetu luksuznog alkohola.
Pevačici je najvažniji bio kvalitet njenog alkoholnog pića, pa ne čudi što je to želela da pokaže. Pre nego što je predstavljen na tržištu, SirDavis je anonimno učestvovao na nekoliko prestižnih takmičenja i… osvojio mnoge nagrade. Zanimljivo je da je SirDavis prvi američki alkoholni brend Moet Hennessy razvijen u potpunosti u Sjedinjenim Državama. Sedište je u Hjustonu, odakle dolazi Bijonse, a dorada, mešanje i flaširanje se odvija u Teksasu.