Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju

Intervju

Strategija uspeha: Peter Zhu Di o putu kompanije HONOR u Evropi

U svetu tehnologije, retke su priče o usponu koje su jednako fascinantne i inspirativne kao ona kompanije HONOR...

Kroz inovativnost i strateško pozicioniranje, HONOR je postao istaknuti igrač na evropskom tržištu pametnih uređaja. U srcu ove priče nalazi se Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju. Njegov desetogodišnji put unutar kompanije simbolizuje posvećenost i strast prema brendu koji kontinuirano oblikuje budućnost mobilne tehnologije.

Odvojivši se 2020. godine kao nezavisna kompanija, HONOR je postigao izuzetne rezultate u prodaji i inovacijama, uspevši da usred izazovnog tržišnog okruženja ostvari rast prodaje od 300% u Evropi. Ovo je impresivno postignuće s obzirom na pad isporuke pametnih telefona u istom periodu. Peter Zhu Di, tokom razgovora sa nama, dao je uvid u ključne uspehe kompanije HONOR, uključujući kontinuirana ulaganja u inovativna rešenja i tehnologiju, i pružio nam je pregled njegovog jedinstvenog pristupa vođenju jednog od vodećih svetskih proizvođača pametnih uređaja.

U ovom intervjuu, Peter Zhu Di deli svoje viđenje potencijala tržišta u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji, kao i planove kompanije HONOR za budućnost. Njegove reči oslikavaju put kompanije ka daljem rastu, pružajući ujedno perspektivu o tome kako HONOR planira da nastavi sa oblikovanjem sveta pametnih tehnologija, ostajući verni svojoj misiji stvaranja inteligentnijeg sveta za sve.

piter piter piter

Kako je tekao vaš karijerni put unutar kompanije HONOR?

Veoma sam počastvovan što mogu da odgovorim na ovo pitanje, posebno s obzirom na moje desetogodišnje iskustvo unutar jedne kompanije. Dati period je bio posebno važan za moje iskustvo u pozicioniranju brenda na različitim tržištima. Nakon obavljanja funkcije GTM direktora u Rusiji i Evropi, dobio sam priliku da upoznam i ovaj region, tačnije Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju. Radujem se novim izazovima i istraživanju navika korisnika u Srbiji, prepoznatoj kao jedno od ključnih tržišta.

Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju
Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju

Tehnologija je važna stavka našeg delovanja i imamo dugoročne planove da odgovorimo na sve globalne trendove i naredni period će biti sjajan za aspekt inovacija.

Tehnologija je važna stavka našeg delovanja i imamo dugoročne planove da odgovorimo na sve globalne trendove i naredni period će biti sjajan za aspekt inovacija.

Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju
piter piter piter

Od 2020. godine HONOR nastupa na tržištu kao nezavisna kompanija. Kako ocenjujete dosadašnje rezultate poslovanja?

Tokom prethodne tri godine samostalnog poslovanja, HONOR je postigao efektivan rast. Uz kontinuirano unapređenje korporativnog upravljanja i tehnologije, brend je utvrdio konkurentnu i tržišnu poziciju. Izuzetno sam ponosan na postignute rezultate, jer to znači da su se strateške odluke pokazale kao plodotvorne.

Ove godine smo ostvarili porast prodaje telefona od 300% u Evropi. Ovaj podatak je od ključne važnosti jer se ovaj porast desio na tržištu na kojem je došlo do pada isporuke pametnih telefona u trećem kvartalu ove godine. Uprkos ovakvoj situaciji, HONOR je uspešno odgovorio na sve tržišne izazove i može se pohvaliti činjenicom da je zbog ovakvog rasta prodaje u trećem kvartalu jedina od top 5 kompanija koja je zabeležila pozitivan rast u odnosu na isti period prethodne godine u Evropi.

piter piter piter

Šta je bio ključ uspeha za pomenute rezultate na različitim tržištima u ovoj godini?

Za početak bih istakao da kontinuirano i dugoročno ulažemo resurse u inovativna rešenja koja olakšavaju svakodnevni život korisnika. Tehnologija je važna stavka našeg delovanja i imamo dugoročne planove da odgovorimo na sve globalne trendove i naredni period će biti sjajan za aspekt inovacija. Shodno tome, korisničko iskustvo nam je od izuzetne važnosti jer nam pomaže da se introspektivno usmerimo ka dosadašnjim rezultatima. Kada ovo stavimo u kauzalitet, dolazimo do zaključka da ulažemo u najnoviju tehnologiju kako bismo odgovorili na sve potrebe korisnika i stekli njihovo poverenje.

Dosadašnja praksa je pokazala da u ovome i uspevamo. U martu smo na MWC sajmu predstavili HONOR Magic 5 seriju telefona koja je izazvala veliko interesovanje širom Evrope zbog unapređenih karakteristika koje odgovaraju užurbanom stilu života Evropljana. Samo tokom 2023. godine smo ostvarili porast od 300% u odnosu na prethodnu, čemu je doprineo vrtoglavi rast prodaje Magic serije u Evropi.

piter piter piter

Koji su to potencijali koje ste prepoznali u ovom regionu i šta možemo očekivati od kompanije HONOR u narednom periodu?

Jedna od ključnih stvari je adekvatno i temeljno upoznavanje tržišta na kojem poslujemo. Stanovnici u Srbiji prate trendove na tržištu tehnologije i aktivno je koriste. Samim tim, postoji izuzetna prilika za pozicioniranje Srbije kao jedne od vodećih u Evropi, kada govorimo o procesu digitalizacije i potrebama korisnika da idu u korak sa trendovima. Sa druge strane, HONOR je bio pionir mnogih tehnologija koje su bile prve u industriji, i poseduje odlične mogućnosti istraživanja i razvoja da podrži razvoj svog punog portfolija. Tome bih dodao i podatak da se do sada pokazalo da se stanovnicima Srbije dopadaju naši proizvodi. S tim u vezi, sa velikom radošću ću pratiti naredne korake ka dostizanju ovog cilja. Takođe, HONOR je posvećen i građenju strateških partnerstava u industriji kako bi korisnicima ponudio inovativne i visokokvalitetne proizvode.

honor logo

HONOR je vodeći svetski proizvođač pametnih uređaja. Kroz svoje usluge i proizvode, nastoji da stvori inteligentniji svet za sve i da se zahvaljujući svojim inovacijama pozicionira kao globalni tehnološki brend. Sa primarnim fokusom na istraživanje i razvoj, posvećen je razvoju tehnologije koja omogućava ljudima širom sveta da još više napreduju, pružajući im slobodu da postignu i učine više. Njegov portfolio se sastoji od visokokvalitetnih pametnih telefona, tableta, prenosnih računara i nosivih uređaja koji odgovaraju svakom budžetu. Takođe, ovi uređaji su inovativni, premijum, pouzdani i korisnicima olakšavaju svakodnevicu.

Foto: Miloš Nešić

Pročitajte još

Nemanja Jagličić - Arhitekta uspeha i inovacija u IT svetu

U dinamičnom svetu tehnologije, gde inovacije i poslovni uspesi često idu ruku pod ruku, retki su oni koji se ističu svojom sposobnošću da predvide budućnost i oblikuju je u skladu sa svojom vizijom...

Kako izgleda kada se spoje tehnologija i moda: Maja Knežević

Na ovogodišnjem Berlinskom IFA sajmu, HONOR je ostavio snažan utisak, ali ovog puta nisu bili očarani samo tech fanatici, već i modni entuzijasti i zaljubljenici u fashion industriju.

Moćni igrač na tržištu premijum brendova - HUAWEI

Gospodin Wang Yanmin, predsednik grupacije Huawei Device za Centralno-istočnu Evropu i Nordic regiju, nedavno nas je posetio...

INTERVJU: Fridrih Vile - vlasnik FREYWILLE kompanije

FREYWILLE kreira umetnički dragoceni emajlirani nakit...

INTERVJU : Zaha Hadid

Zaha Hadid je verovatno najpoznatija žena – arhitekta na svetu, sposobna da oblikuje ne samo pojedinačne objekte, već čitave urbane pejzaže, prostore i mesta...

Gvinet Paltrou i Hugo Boss

Nedavno smo vam predstavili novi Hugo Boss miris Boss Nuit Pour Femme čije je zašt. Ekskluzivno: Gvinet Paltrou

Melissa Mettler - SPA & Wellness kraljica

Udahni duboko, oseti miris borove šume, dragoceni vazduh ispunjen morskim aerosolima, doživi spokoj, oslušni cvrkut ptica, šum talasa... i zaista u tom trenutku, shvatićeš zašto je Lošinj jedno od najfascinantnijih lekovitih mesta na svetu.

Piter Šoh u Zemlji čuda

On je čovek koji vuče konce: na hrvatskom ostrvu Lošinj, na obali uvale Čikat, direktor luksuznog brenda Lošinj Hotels & Villas – Piter Šoh, zadužen za vrhunski kvalitet života, sa švajcarskim preokretom. Dobili smo priliku da mu postavimo pet pitanja.

Christian Kuchler - švajcarski chef koji stvara magiju

Vrhunski švajcarski chef Christian Kuchler, ponosni vlasnik dve Michellinove zvezdice i čak 18 Gault & Millau kulinarskih kapica, uneo je pravu gurmansku čaroliju u jedan od najlepših hotela u Hrvatskoj, secesijskog Boutique Hotela Alhambra smeštenog u ba

INTERVJU: FILIP SELVA

U prijatnom razgovoru sa g-dinom Selvom, pokušali smo da saznamo tajnu njegovog uspeha…

INTERVJU: Ora Ito

Milano je u aprilu, kao i svake godine do sad, obeležen kao svetska prestonica dizajna...

INTERVJU Fausto Filippetti

Fausto Filippetti, osnivač i vlasnik kompanije Filippetti Yacht iz Mondolfa, govori o jahti iz svojih snova, Daemon 75’, koja je predstavljena 2008. godine, po čemu s

Kameron Dijaz - Link Lady

Kameron Dijaz, poznata holivudska glumica, dala je intervju povodom svog novog partnerstva sa avangardnom švajcarskom kompanijom TAG Heuer.

INTERVJU: Burkhard Remmers

Wilkhahn ima dugu istoriju...

Intervju: Alhemičar dizajna, Klaudio Luti

U susret prestižnom sajmu nameštaja, Salone del Mobile.Milano, razgovarali smo sa predsednikom i predstavnikom ovog uvaženog događaja...