Zadržavanje i unapređenje naših vrednosti koje smo godinama gradili primarni su fokus.
U dinamičnom svetu tehnologije, gde inovacije i poslovni uspesi često idu ruku pod ruku, retki su oni koji se ističu svojom sposobnošću da predvide budućnost i oblikuju je u skladu sa svojom vizijom...
Nemanja Jagličić, direktor beogradske kancelarije WongDoody, kompanije koja je deo globalnog tehnološkog giganta Infosys, jedan je od takvih lidera. Sa svojim jedinstvenim pristupom koji kombinuje tehničku ekspertizu i strateško vođenje, Nemanja je postao sinonim za uspeh u poslovnom svetu i inovacije u IT industriji. U ovom intervjuu, Nemanja nam otkriva ključne aspekte svoje karijere, izazove i strategije koje su definisale njegov uspeh.
Moja karijera je bila prilično raznovrsna, a prve korake u IT industriji napravio sam u 27. godini. Posebno sam se posvetio IT industriji oko 2009.-2010. godine, radeći kao fullstack developer pre nego što sam se fokusirao na backend programiranje. Krajem 2017. godine, preko agencije za zapošljavanje, pridružio sam se oddity-ju, gde sam bio zadužen za postavljanje temelja poslovanja u novootvorenoj beogradskoj kancelariji. Moj put do pozicije direktora bio je izazovan, ali ispunjavajući, jer sam uz podršku osnivača i tima uspeo da izgradim jaku osnovu za našu kancelariju. Ova uloga mi je omogućila da kombinujem moje tehničko znanje sa menadžment veštinama, što je bilo ključno za naš uspeh.
oddity je osnovan 2000. godine u Štutgartu od strane dvojice prijatelja, koji su i danas na njenom čelu, zajedno sa još dva partnera koji su se pridružili kasnije. Njihova vizija bila je da stvore kompaniju koja se razlikuje od tradicionalnih poslovnih modela, fokusirajući se na 'people-centered' pristup. Kao digitalna agencija, naš spektar delatnosti je vrlo širok, uključujući saradnju sa vodećim evropskim i svetskim brendovima poput BOSCH, Mercedes, AGCO, BASF, T-Mobile i Disney. Mi pružamo usluge u digitalnom, kreativnom i marketinškom sektoru, gde se progresivna tehnologija spaja sa kreativnim pristupom.
Kao što možda i znate, oddity je na srpsko tržište ušao 2018.godine, a kao rezultat pažljivog strateškog planiranja i nekih srećnih okolnosti, otvorena je kancelarija u Beogradu. Zbog svog strateškog položaja, kao i razlike u tržišnoj vrednosti i kvalitetu resursa između Nemačke i Srbije, Beograd je bio jedan od glavnih izbora, baš kao i naša vizija, iako smo, zapravo, sve započeli bez nekog definitivnog plana, ali sa jakom željom za uspehom. Tokom proteklih šest godina, naša vizija se dodatno uvećala, a poverenje koje smo izgradili je izuzetno snažno. Pored toga, Beograd je kao naša prestonica sjajno povezan sa ostatkom Evrope.
Zadržavanje i unapređenje naših vrednosti koje smo godinama gradili primarni su fokus.
Zadržavanje i unapređenje naših vrednosti koje smo godinama gradili primarni su fokus.
Akvizicija od strane kompanije Infosys bila je veoma značajan trenutak za nas - i pre nego što se to dogodilo, mogli smo da osetimo da oddity ide u tom smeru, a samo saznanje o akviziciji dovelo je do toga da se mnoge kockice slože. Bio sam jako uzbuđen i pozitivan, budući da nam je to otvorilo vrata za saradnju sa jednim od najvećih tehnoloških giganata, a nama je omogućilo da razmišljamo mnogo dalje kada se radi o tehnološkom razvoju i širenju naših kapaciteta.
Nakon Infosys kompanije, u igru je ušao i WongDoody, što je nekako bio logičan nastavak čitave te priče. WongDoody je bio akviziran od strane Infosys kompanije pre nas, što je dovelo do dodatnih promena. Zapravo, oddity i WongDoody imaju sličan način poslovanja, što nam je umnogome olakšalo integraciju. Promene su svakako bile značajne posebno ako posmatramo broj zaposlenih i proširenje tržišta. WongDoody je osnovan 1993.godine u Sjedinjenim Američkim Državama, gde je već imao sjajnu poziciju na domaćem tržištu, što je nama otvorilo nove prilike za rast.
Iako zvuči pomalo neobično, ime kompanije WongDoody je zapravo sinteza prezimena dva osnivača, Trejsi Vonga i Patrika Dudija. Oni su želeli da njihova kompanija nosi kreativno ime koje bi budilo određenu dozu intrige i navelo ljude da razmišljaju o značenju njihovog imena. Možemo da kažemo da WongDoody odražava duh kreativnosti i originalnosti, što je svakako ključni element našeg brenda.
Postati deo WongDoody mreže značilo je niz promena za beogradsku kancelariju, ali ono što nas čini ponosnim je da suština i osnovne vrednosti ostaju netaknute. To uključuje našu organizacionu kulturu, viziju i identitet brenda. Integracija je proces koji traje, a mi smo teoretski imali dve integracije, prvo sa WongDoody, a zatim sa Infosys kompanijom. Zadržavanje i unapređenje naših vrednosti koje smo godinama gradili primarni su fokus. Uz to, priključivanje masovnom sistemu kao što je Infosys otvorilo je brojne nove prilike za saradnju i širenje poslovanja.
Jedan od naših glavnih ciljeva je bolje pozicioniranje WongDoody brenda na lokalnom tržištu. Razmišljamo o tome da prvo uvedemo naše klijente u promene koje su se dogodile, naglašavajući da je oddity sada deo većeg brenda WongDoody. Planiramo da kroz različite aktivnosti, poput predavanja i panel diskusija, unapredimo povezanost sa lokalnim IT zajednicama. Gledamo na lokalne IT kompanije ne kao na konkurente, već kao na potencijalne partnere. Naš cilj je stvaranje snažne, međusobno korisne mreže koja će doprineti razvoju IT sektora u Srbiji.
Put Nemanje Jagličića od programera do direktora u IT svetu je impresivan i inspirativan. Njegovo putovanje kroz oddity, koji je sada deo globalnog giganta Infosys i WongDoody, primer je kako se strast prema tehnologiji, predan rad i vizionarsko liderstvo mogu spojiti da bi se postigli izuzetni rezultati. Nemanjin rad u Beogradu, koji predstavlja deo globalne mreže WongDoody kompanije, dokaz je da Srbija igra važnu ulogu na IT mapi sveta, a njegova vizija i dalje oblikuje budućnost digitalnih inovacija u regionu.
Foto: Miloš Nešić
U svetu tehnologije, retke su priče o usponu koje su jednako fascinantne i inspirativne kao ona kompanije HONOR...
Na ovogodišnjem Berlinskom IFA sajmu, HONOR je ostavio snažan utisak, ali ovog puta nisu bili očarani samo tech fanatici, već i modni entuzijasti i zaljubljenici u fashion industriju.
Gospodin Wang Yanmin, predsednik grupacije Huawei Device za Centralno-istočnu Evropu i Nordic regiju, nedavno nas je posetio...
FREYWILLE kreira umetnički dragoceni emajlirani nakit...
Zaha Hadid je verovatno najpoznatija žena – arhitekta na svetu, sposobna da oblikuje ne samo pojedinačne objekte, već čitave urbane pejzaže, prostore i mesta...
Nedavno smo vam predstavili novi Hugo Boss miris Boss Nuit Pour Femme čije je zašt. Ekskluzivno: Gvinet Paltrou
Udahni duboko, oseti miris borove šume, dragoceni vazduh ispunjen morskim aerosolima, doživi spokoj, oslušni cvrkut ptica, šum talasa... i zaista u tom trenutku, shvatićeš zašto je Lošinj jedno od najfascinantnijih lekovitih mesta na svetu.
On je čovek koji vuče konce: na hrvatskom ostrvu Lošinj, na obali uvale Čikat, direktor luksuznog brenda Lošinj Hotels & Villas – Piter Šoh, zadužen za vrhunski kvalitet života, sa švajcarskim preokretom. Dobili smo priliku da mu postavimo pet pitanja.
Vrhunski švajcarski chef Christian Kuchler, ponosni vlasnik dve Michellinove zvezdice i čak 18 Gault & Millau kulinarskih kapica, uneo je pravu gurmansku čaroliju u jedan od najlepših hotela u Hrvatskoj, secesijskog Boutique Hotela Alhambra smeštenog u ba
U prijatnom razgovoru sa g-dinom Selvom, pokušali smo da saznamo tajnu njegovog uspeha…
Milano je u aprilu, kao i svake godine do sad, obeležen kao svetska prestonica dizajna...
Fausto Filippetti, osnivač i vlasnik kompanije Filippetti Yacht iz Mondolfa, govori o jahti iz svojih snova, Daemon 75’, koja je predstavljena 2008. godine, po čemu s
Kameron Dijaz, poznata holivudska glumica, dala je intervju povodom svog novog partnerstva sa avangardnom švajcarskom kompanijom TAG Heuer.
Wilkhahn ima dugu istoriju...
U susret prestižnom sajmu nameštaja, Salone del Mobile.Milano, razgovarali smo sa predsednikom i predstavnikom ovog uvaženog događaja...