Moćni igrač na tržištu premijum brendova - HUAWEI

Huawei potvrđuje svoju ulogu premijum brenda na svetskom tržištu...

Gospodin Wang Yanmin, predsednik grupacije Huawei Device za Centralno-istočnu Evropu i Nordic regiju, nedavno je posetio Srbiju i razgovarao sa nama o ambiciznim planovima Huawei brenda i kontinuiranom ulaganju u sektor za istraživanja, razvoj i inovacije novih proizvoda, koji dovode do ekstremne popularnosti njihovih uređaja.

Huawei proizvodi i usluge danas su dostupni u preko 170 zemalja, a koristi ih više od trećine svetske populacije, rangirajući se na treće mesto po isporuci mobilniih telefona u 2016. godini.

Ekskluzivno za Lux Life magazin gospodin Yanmin govori o strategiji brenda, tržištu mobilnih uređaja u Srbiji, najnovijoj zvezdi porodice Huawei telefona, kao i o saradnji sa slavnim i uspešnim ličnostima.

1. Kako biste opisali put brenda Huawei od samog početka do današnje pozicije jednog od 3 najbolja proizvođača pametnih telefona u svetu?

Smatram da je strast najbitnija, čime god da se bavite. Od samog početka, Huawei ljubomorno čuva i neguje svoju strast da korisnicima pruži najbolje moguće iskustvo korišćenja pametnih uređaja i tu nema kompromisa. Trudimo se da svaki naš uređaj nadmaši prethodni i pruži svom korisniku razumevanje, jednostavnost, lakoću upotrebe, beskompromisan dizajn i prilagođavanje njegovim potrebama. Odavno je prošlo vreme kada smo mobilni telefon koristili samo da bismo obavili poziv ili poslali poruku, a mi smo to vreme koristili da prodremo u najsitnije pore potrebe čoveka za tehnologijom, i potrebe tehnologije za čovekom. To se pokazalo kao izuzetno produktivan metod koji je Huawei doveo do današnje pozicije. Ponosni smo jer su naši uređaji širom sveta prepoznati kao kvalitetni, pouzdani i pristupačni.

2. Da li ste zadovoljni trenutnim položajem? Da li Huawei kreira strateške kampanje kako bi povećao svoju prepoznatljivost?

Zadovoljni smo svojom trenutnom pozicijom, ali naša misija tu ne prestaje. Huawei ima još mnogo toga da pruži ljudima širom sveta, naši istraživački centri danas su stecišta velikog broja svetskih eksperata iz raznih oblasti tehnologije, dizajna, primene savremenih metoda proizvodnje i kolaboracija sa osvedočenim liderima pripadajućih industrija. Kampanje koje prate svaki naš proizvod i poslovni poduhvat su njihov neizostavni deo, ali nama je najbitnije da stvorimo uređaj koji će opravdati kampanju koja o njemu govori. Telefon koji ja držim u ruci je rezultat čitavog niza procesa – od inicijalne ideje, preko istraživanja i razvoja, do kreiranja proizvoda i kampanje koja će njemu udahnuti život i pozicionirati ga tamo gde on pripada, kako na svetskom tržištu, tako i u životu njegovog korisnika.

3. Do sada ste imali brojne saradnje sa veom uspešnim poznatim ličnostima među kojima su Henri Kavil, Skarlett Johanson, Lionel Mesi, Bruklin Bekam, Robert Levandovski… Da li se u tome krije tajna uspeha?

Smatram da je tajna uspeha isključivo u pravoj vrednosti. U vrednosti samog uređaja, ali i u vrednosti koju taj uređaj ima u svakodnevnoj upotrebi potrošača. Mi sa zadovoljstvom ostvarujemo saradnje sa uspešnim i ostvarenim ličnostima na raznim poljima, jer smatramo da su i naši uređaji takvi – svaki je na svoj način uspešan, savršen, sa jedne strane dostupan, a sa druge izuzetno poželjan.

4. Da li vi, kao uspešan poslovni čovek, imate neki savet za mlade eksperte i preduzetnike?

Savet koji svakome rado dam je da uvek treba da sledi svoj san i da veruje u moć dobre ideje i njene još bolje egzekucije. Na tom putu treba biti nepokolebljivo posvećen i temeljan. Pažnja na detalje pravi razliku između odličnih i prosečnih. Vreme je, takođe, izuzetno bitan faktor jer, nije svakoj ideji uvek pravo vreme. Treba biti strpljiv, uporan, vladati jakim činjenicama i još jačim uverenjem.

5. Šta mislite o velikoj prisutnosti mobilnih uređaja u našim životima danas?

Mobilni uređaji danas u velikoj meri olakšavaju naše živote. Omogućavaju nam da u svakom trenutku komuniciramo sa sebi dragim i bitnim ljudima, možemo da imamo ceo svoj posao u džepu, povezani smo sa celim svetom i mogućnosti ličnog razvoja i napredovanja su, zahvaljujući njima, veće nego ikada. Ipak, u svemu treba biti umeren, pa tako i u upotrebi mobilnih uređaja. Treba da spoznamo njihovu pravu svrhu i upotrebnu vrednost i jasno je razgraničimo od one koju sami sebi namećemo jer nam je, prosto, interesantno. Mobilni uređaji sa sobom nose čitav jedan novi svet i veliki broj industrija i zanimanja koja su, zahvaljujući njima, nastala i koja stvaraju bezbroj novih mogućnosti za budućnost.

6. Koja je najveća razlika u upotrebi mobilnih uređaja na tržištima koja vi vodite?

Tržište za koje sam ja zadužen sastoji se od 26 zemalja. Svaka od njih ima drugačiju kulturu, jezik, potrošačke navike stanovništva, životni standard i, jednostavno, drugačije diše. Ja sam ponosan na ove razlike, odnosno na činjenicu da u jednom toliko velikom globalnom okruženju brend Huawei nalazi svoj put do srca korisnika i uspešno zadovoljava njihove potrebe. Izuzetno smo predani radu na usklađivanju svih ovih tržišta i prilagođavanje njihovim pojedinostima, što je veliki izazov, ali i veliki pokazatelj da Huawei ima velike namere i da je spreman da nastavi svoj veliki put oko sveta. Mi rastemo sa svakim tim tržištem i veoma nam je važno da, na svakom od njih, budemo prepoznati kao kompanija i brend od poverenja.

7. Najnovija zvezda Huawei porodice telefona, Mate 10 Pro, stigla je na tržište u velikom stilu. Po čemu je Mate 10 Pro poseban?

Mate 10 serija je savršen dokaz da su inteligentni telefoni naša stvarnost. Veliki broj ljudi širom sveta se u to uverava dok mi pričamo. Pre svega, Mate 10 Pro je prvi telefon čiji je čipset zasnovan na veštačkoj inteligenciji, on uči procese, pamti ih i time korisniku olakšava svakodnevne aktivnosti. Njegov Offline rečnik uklanja sve jezičke barijere, opcija Object recognition nudi potpuno novo iskustvo u upotrebi pametnih uređaja, da ne govorim o najnovijoj 360 kameri koja je drugačija od svega što ste do sada mogli da vidite ili isprobate. Jedinstvene karakteristike Mate 10 Pro uređaja se samo nižu, baš kao i naše ideje i danonoćni rad na usavršavanju svakog novog uređaja. Kao i uvek, veliku pažnju posvetili smo istančanom dizajnu, unapređenom procesoru, još boljoj dual kameri koja je odavno postala naš prepoznatljiv znak... Mate 10 Pro je, jednostavno rečeno, pravo tehnološko čudo i uređaj koji je nadmašio sva očekivanja korisnika.

Kao i prethodna Mate serija, i ova ima model koji odiše luksuzom, a to je poseban model nastao kao posledica saradnje sa Porscheom - PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 10 koji će biti dostupan na odabranim tržištima.

8. Koliko se, po Vašem mišljenju, industrija mobilnih uređaja promenila u poslednjih 5 godina? Da li je mobilni telefon danas statusni simbol?

Industrija mobilnih uređaja se nezamislivo brzo razvija svakog trenutka, a poslednjih 5 godina beleži veliki pomak u njihovoj proizvodnji i upotrebi. Opcija je sve više, performanse su sve bolje, svaki uređaj nudi nešto novo i ide korak dalje, iako je njihova suština gotovo ista. I to je ono što je zaista fantastično. Ta igra ne prestaje sve dok imamo nove ideje kako da ih unapredimo i stvorimo nešto što nije nalik ni jednom prethodnom iskustvu jer, moramo priznati, naši mobilni telefoni danas nas verovatno poznaju bolje od nas samih. Mobilni telefon je danas neizostavna alatka u rukama svakog čoveka, za neke predstavlja statusni simbol, za neke samo sredstvo komuniciranja, svako može da mu da namenu koju želi i to je ono što je nama posebna motivacija.

9. Tržište mobilnih uređaja u Srbiji se izuzetno brzo razvija. Da li Huawei ide u korak sa tim tempom?

Ponosni smo na rast koji smo ostvarili u Srbiji u poslednje dve godine. Naš glavni cilj je da nastavimo ovaj trend rasta koji smo za sada uspostavili i da se još više razvijamo na svim poljima. Istinski verujemo da je svaka zemlja ovog regiona za nas veoma važna i na svoj način posebna, a Srbija se savršeno uklapa u ovu sliku. Razvoj na srpskom tržištu je krucijalan za kompaniju Huawei i za ceo region Balkana.

10.Šta možemo da očekujemo od brenda Huawei u 2018. godini?

Huawei, kao kompanija koja se bavi tehnologijom, mora da bude neraskidivo povezana sa korisnicima svojih uređaja i da konstantno ispunjava njihove potrebe. Neprekidno pratimo ubrzani razvoj današnjice i prilagođavamo svoje proizvode kako tim promenama, tako i korisnicima širom sveta. Za nas, budućnost je sada, i stigla je sa telefonom Mate 10 Pro. U 2018. godinu ulazimo sa velikim planovima i mnogo toga je pred svima nama.

 

Luxury Experience