Maja-Knežević, direktorka marketinga u kompaniji HONOR

Intervju

Kako izgleda kada se spoje tehnologija i moda: Maja Knežević

Na ovogodišnjem Berlinskom IFA sajmu, HONOR je ostavio snažan utisak, ali ovog puta nisu bili očarani samo tech fanatici, već i modni entuzijasti i zaljubljenici u fashion industriju. Kompanija je na svom zvaničnom HONOR Keynote-u, pod nazivom „Unfold Tommorow” predstavila najnovije modele uređaja, među kojima je novi flegšip HONOR Magic V2 sklopivi telefon, kao i HONOR V Purse - koncept „od telefona do torbice.” O nastupu kompanije na ovogodišnjem sajmu potrošačke elektronike, postavljanju standarda kada su u pitanju sklopivi pametni telefoni i sinergiji mode i tehnologije razgovarali smo sa Majom Knežević, direktorkom marketinga u kompaniji HONOR.

Mnogi komentarišu sjajne uređaje koji su predstavljeni na ovogodišnjem sajmu, da li ste očekivali ovakvu reakciju javnosti?

I nakon, gotovo, mesec dana, posetioci IFA sajma, a i oni koji su događaj pratili online i dalje sabiraju utiske i prepričavaju nastup brenda HONOR. Zaista smo izuzetno ponosni i srećni što su koncepti i prakse kompanije u oblasti sklopivih pametnih telefona široko prepoznati od strane globalnih medija, partnera i šire javnosti. Dokaz tome su i brojne nagrade „Best of IFA” koje su kompaniji dodeljene za HONOR Magic V2 i HONOR V Purse.

Predstavljanjem HONOR Magic V2 telefona, kompanija je zaista postavila nove standarde u kategoriji sklopivih pametnih telefona. Možete li nam reći koji su njegovi glavni aduti?

Ono što posebno krasi flegšip HONOR Magic V2 jeste to što je on najlakši i najtanji pametni telefon koji se sklapa ka unutra. Njegove šarke su podešene tako da obezbeđuju sjajnu izdržljivost čitavog mehanizma. Verujemo da ovakvi premijum proizvodi čine vrhunski brend, zbog čega je HONOR posvećen strategiji dva vodeća proizvoda (Dual Flegšip) i fokusiran na kreiranje najboljih pametnih telefona.

Maja-Knežević, direktorka marketinga u kompaniji HONOR

Koncept „od telefona do torbice” koji je novina u svetu tehnologije, pokrenuo je mnoga pitanja o tome kakva nas budućnost čeka kada se tehnologija susretne sa modom, kakvo je Vaše mišljenje o tome?

Svet kakav poznajemo se menja, jer je uticaj novih tehnologija sve veći na svakodnevni život čoveka, one ga konstantno oblikuju i menjaju, stvarajući nove navike i ulazeći u, gotovo, sve pore živata. HONOR V Purse je upravo primer toga, on uvodi novi koncept u svet mode. Predstavlja digitalizaciju mode i otvara neograničene mogućnosti za samoizražavanje. Uz ovakvu tehnologiju, korisnici uvek mogu da ispolje svoju individualnost i lični stil, čime kompanija HONOR još jednom dokazuje da su potrebe korisnika uvek na prvom mestu.

Na koji način će spoj mode i tehnologije uticati na našu svakodnevicu u budućnosti?

Moda će nastaviti da postavlja trendove koji utiču na druge aspekte naših života - naši izbori odeće nisu samo odraz našeg stila, već se često udvostručuju kao izraz našeg identiteta i načina na koji biramo da živimo svoje živote. Da bi uspostavio održivi modni stil života u budućnosti, brend HONOR razbija ograničenja u kategoriji tehnologije i mode, predstavljajući korisnicima potpuno novo iskustvo u kategoriji sklopivih telefona, kao što je HONOR Magic V2, i novi koncept, HONOR V Purse, koji je spoj pametnog telefona i torbice u jednom proizvodu.

U kom pravcu će kompanija HONOR nastaviti da se razvija i koji su njeni planovi?

HONOR će nastaviti da se fokusira na istraživanje i razvoj i da gradi strateška partnerstva u industriji kako bi korisnicima ponudio inovativne i visokokvalitetne proizvode. Sa fokusom na potrebe naših korisnika i inovacija, kompanija je posvećena razvoju rešenja koja olakšavaju svakodnevni život korisnika, kao i stvaranju novog inteligentnog sveta za svakoga.

Maja-Knežević, direktorka marketinga u kompaniji HONOR

HONOR je ostvario veliki napredak u nekoliko ključnih ESG oblasti, da li nam možete reći nešto više o tome?

Kompanija je ove godina objavila svoj prvi izveštaj o životnoj sredini, društvu i upravljanju, a u izveštaju su navedeni ostvareni ciljevi u nekoliko oblasti, među kojima je zaštita životne sredine, tehnologija za dobro i osnaživanje mladih. Veoma mi je drago što nastojimo da imamo pozitivan uticaj na globalnu zajednicu sa tehnologijama usmerenim na čoveka i što je kompanija posvećena u borbi protiv klimatskih promena.

Maja-Knežević, direktorka marketinga u kompaniji HONOR

HONOR je vodeći svetski proizvođač pametnih uređaja. Kroz svoje usluge i proizvode, nastoji da stvori inteligentniji svet za sve i da se zahvaljujući svojim inovacijama pozicionira kao globalni tehnološki brend. Sa primarnim fokusom na istraživanje i razvoj, posvećen je razvoju tehnologije koja omogućava ljudima širom sveta da još više napreduju, pružajući im slobodu da postignu i učine više. Njegov portfolio se sastoji od visokokvalitetnih pametnih telefona, tableta, prenosnih računara i nosivih uređaja koji odgovaraju svakom budžetu. Takođe, ovi uređaji su inovativni, premijum, pouzdani i korisnicima olakšavaju svakodnevicu.

Foto: Miloš Nešić

Pročitajte još

Nemanja Jagličić - Arhitekta uspeha i inovacija u IT svetu

U dinamičnom svetu tehnologije, gde inovacije i poslovni uspesi često idu ruku pod ruku, retki su oni koji se ističu svojom sposobnošću da predvide budućnost i oblikuju je u skladu sa svojom vizijom...

Strategija uspeha: Peter Zhu Di o putu kompanije HONOR u Evropi

U svetu tehnologije, retke su priče o usponu koje su jednako fascinantne i inspirativne kao ona kompanije HONOR...

Moćni igrač na tržištu premijum brendova - HUAWEI

Gospodin Wang Yanmin, predsednik grupacije Huawei Device za Centralno-istočnu Evropu i Nordic regiju, nedavno nas je posetio...

INTERVJU: Fridrih Vile - vlasnik FREYWILLE kompanije

FREYWILLE kreira umetnički dragoceni emajlirani nakit...

INTERVJU : Zaha Hadid

Zaha Hadid je verovatno najpoznatija žena – arhitekta na svetu, sposobna da oblikuje ne samo pojedinačne objekte, već čitave urbane pejzaže, prostore i mesta...

Gvinet Paltrou i Hugo Boss

Nedavno smo vam predstavili novi Hugo Boss miris Boss Nuit Pour Femme čije je zašt. Ekskluzivno: Gvinet Paltrou

Melissa Mettler - SPA & Wellness kraljica

Udahni duboko, oseti miris borove šume, dragoceni vazduh ispunjen morskim aerosolima, doživi spokoj, oslušni cvrkut ptica, šum talasa... i zaista u tom trenutku, shvatićeš zašto je Lošinj jedno od najfascinantnijih lekovitih mesta na svetu.

Piter Šoh u Zemlji čuda

On je čovek koji vuče konce: na hrvatskom ostrvu Lošinj, na obali uvale Čikat, direktor luksuznog brenda Lošinj Hotels & Villas – Piter Šoh, zadužen za vrhunski kvalitet života, sa švajcarskim preokretom. Dobili smo priliku da mu postavimo pet pitanja.

Christian Kuchler - švajcarski chef koji stvara magiju

Vrhunski švajcarski chef Christian Kuchler, ponosni vlasnik dve Michellinove zvezdice i čak 18 Gault & Millau kulinarskih kapica, uneo je pravu gurmansku čaroliju u jedan od najlepših hotela u Hrvatskoj, secesijskog Boutique Hotela Alhambra smeštenog u ba

INTERVJU: FILIP SELVA

U prijatnom razgovoru sa g-dinom Selvom, pokušali smo da saznamo tajnu njegovog uspeha…

INTERVJU: Ora Ito

Milano je u aprilu, kao i svake godine do sad, obeležen kao svetska prestonica dizajna...

INTERVJU Fausto Filippetti

Fausto Filippetti, osnivač i vlasnik kompanije Filippetti Yacht iz Mondolfa, govori o jahti iz svojih snova, Daemon 75’, koja je predstavljena 2008. godine, po čemu s

Kameron Dijaz - Link Lady

Kameron Dijaz, poznata holivudska glumica, dala je intervju povodom svog novog partnerstva sa avangardnom švajcarskom kompanijom TAG Heuer.

INTERVJU: Burkhard Remmers

Wilkhahn ima dugu istoriju...

Intervju: Alhemičar dizajna, Klaudio Luti

U susret prestižnom sajmu nameštaja, Salone del Mobile.Milano, razgovarali smo sa predsednikom i predstavnikom ovog uvaženog događaja...