Piter Šoh: Prva stvar ujutru mora da bude plivanje u moru, zarad kratkog osveženja. Nakon toga, tu su kulinarska iznenađenja za doručak na terasi Alhambra Boutique Hotela. Pre podne bih posetio Veli Lošinj – ljupko i mirno selo sa malom lukom – savršeno je mesto za šetnju kroz tajnovite uličice starog grada. Za ručak bih predložio morske specijalitete ispod borova Taverna Cigale, gde će vam morski povetarac konstantno mrsiti kose. Ukoliko bude vremena, trebalo bi da odremate u hladovini na jednoj od ležaljki Bellevue Hotela. Najbolja stvar koju možete uraditi popodne jeste jedrenje, i uživanje u vetru i vodi, uz istraživanje nekih prethodno neotkrivenih zaliva i plaža duž obale. Želite piće uz zalazak sunca pre večere? Predivno mesto za to je terasa plažnog bara Borik, koji možete posetiti pre nego što zauzmete svoje mesto u Alfred Keller restoranu, gde ambiciozni i talentovani austrijski šef služi kolekciju hrvatskih vina, zajedno sa najboljim menijem sa pet jela na ostrvu.
LuxLife: Šta ovu destinaciju čini toliko luksuznom i prvoklasnom?
Piter Šoh: Nigde drugde nećete videti toliko vila iz vremena Habzburga, okruženih borovim šumama pored morske obale. Visoko društvo iz Beča dolazilo je ovde, provodilo svoje slobodno vreme i slavilo na ekstravagantan način. Tokom socijalizma u Jugoslaviji, vile su pretvorene u jednostavne hotele. Potrošili smo milione evra kako bismo ih renovirali i pomogli im da zasijaju punim sjajem. Dizajneri enterijera kreirali su luksuzno okruženje, stilsko, ali moderno. Pored toga, naša hrana je neverovatna, nagrađivana i kreativna.
I, tokom godina smo naučili da gosti uvek pamte iskustva. Pa, šta jedno iskustvo čini sjajnim? Delimično, to je hotel, delimično lokacija, ali najvažniji deo je hotelsko osoblje. Oni su ti koji direktno utiču na iskustvo gostiju i njihovo zadovoljstvo boravkom. Dobrodušnost našeg osoblja učiniće da se svaki gost oseća kao kod kuće, čim zakorači ovde.
LuxLife: Šta je ključ vašeg uspeha?
Piter Šoh: Ključ uspeha bilo koje organizacije je posedovanje jasne korporativne kulture, vizije i misije, uz komunikaciju sa zaposlenima, tako da svi zajedno težimo istom cilju. Naš zajednički cilj je da svi ovi predivni hoteli u Čikat zalivu budu najbolji u Evropi.
LuxLife: Da li postoji nešto što vam ovde nedostaje, što biste želeli da dodate?
Piter Šoh: Prepoznatljivost imena ove lokacije! Naravno, ljudi su čuli za Hrvatsku, čuli su za Istru… ali jako je mali broj onih koji znaju za Lošinj ili Čikat. To je i dalje skrveno blago. Ali, sa druge strane, upravo to ga čini posebnim, zar ne?