Audemars Piguet predstavlja tri nove iteracije Royal Oak Double Balance Wheel Openworked časovnika, od kojih svaka ima prečnik od 41 mm i nudi jedinstvenu kombinaciju materijala i estetike.
Ovi izuzetni časovnici prikazuju kalibar 3132 koji se automatski navija, naglašavajući majstorsku izradu zanatlija Audemars Piguet. Novi modeli dolaze izrađeni od tri različita materijala: nerđajući čelik, crna keramika i 18-karatno žuto zlato. Svaki brojčanik i narukvica ukrašeni su prepoznatljivim tehnikama završne obrade kolekcije Royal Oak, koje se smenjuju između poliranih i satenskih brušenih površina. Ova međuigra tekstura ne samo da poboljšava refleksiju svetlosti, već i naglašava geometrijski dizajn po kojem je Royal Oak poznat.
Otvoreni mehanizam novih referenci, posebno kod modela od nerđajućeg čelika i crne keramike, karakteriše ružičasto-zlatni ton koji dodaje toplinu i dubinu intrigantnom dizajnu. Osam šestougaonih šrafova na maski su takođe od ružičastog zlata, stvarajući harmoničnu šemu boja.
Verzija od nerđajućeg čelika ima 18-karatni belozlatni brojčanik sa kazaljkama za optimalnu čitljivost, dok crni keramički model ima markere i kazaljke od crnog rodijuma. Referenca crne keramike je posebno ekskluzivna, sa ispisom „ograničeno izdanje od 150 komada“ ugraviranim na poleđini kućišta od titanijuma i safira.
18k žutozlatni Royal Oak Double Balance Wheel Openworked model nudi hrabar kontrast sa svojim antracit sivim otvorenim mehanizmom. Unutrašnja maska, dekorisana skalom sekundi i logotipom „Audemars Piguet“ u beloj boji, dopunjuje luksuzne oznake za satove i kazaljke nanete žutim zlatom. Ovi elementi, u kombinaciji sa fluorescentnim materijalom, obezbeđuju odličnu vidljivost čak i u uslovima slabog osvetljenja.
U srcu ovih novih časovnika je kalibar 3132, mehanizam sa samonavijanjem koji sadrži patentirani mehanizam dvostruke balansne opruge Audemars Piguet. Ovaj mehanizam je vidljiv sa obe strane kućišta, nudeći redak pogled na unutrašnje funkcionisanje sata.
Otvoreni rad je zaštitni znak Audemars Piguet brenda od 1930-ih, uključujući delikatnu umetnost uklanjanja materijala sa glavne ploče i mostova da bi svetlost prodrla i otkrila lepotu mehanizma. Ovo zahteva izuzetne veštine izrade satova i duboko razumevanje materijala i tehnika završne obrade. Uglađeni V-uglovi, postignuti ručno, odražavaju pedantno umeće u izradi ovih satova.
Tradicija otvorenog rada u Audemars Piguet brendu datira još od ranih 1970-ih kada je grupa mladih časovničara, inspirisana svojim prethodnicima, oživela ovu zamršenu umetnost. Pod vođstvom direktora Žorža Golea, oni su se upustili u ambiciozan zadatak stvaranja otvorenih primeraka kalibra 2120, postavljajući temelje za buduće inovacije.
Tokom 1980-ih i 1990-ih, kolekcija Royal Oak počela je da potpunije obuhvata otvorenost, sa različitim modelima koji su prikazali ovu prefinjenu tehniku. Danas, kolekcija ima preko pedeset otvorenih referenci, od kojih svaka odražava nasleđe strasti i stručnosti brenda.
Novi modeli prečnika 41 mm daju novi život umetnosti otvorenog rada, kombinujući je sa modernom estetikom koja odgovara savremenim ukusima. Otvoreni oscilirajući teg, usklađen sa bojom kućišta za modele od čelika i žutog zlata ili sa mehanizmom od ružičastog zlata za verziju sa crnom keramikom, upotpunjuje upečatljiv izgled ovih satova.