Zendaja ponovo osvaja modni svet kao zaštitno lice druge faze saradnje između Louis Vuitton i slavnog umetnika Takašija Murakamija…
Nova kampanja, lansirana u martu, donosi svežu interpretaciju legendarnih cvetnih motiva, predstavljajući kolekciju torbi i odeće osveženu modernim dizajnerskim pristupom.
Sa prepoznatljivim trešnjinim cvetovima, motivima koji su prvi put predstavljeni početkom 2000-ih, kolekcija se vraća u velikom stilu, prilagođena savremenim trendovima. Zendaja, odevena u nežne pastelno roze tonove, pozira na ulicama Tokija, dok raskošni cvetni uzorci krase svaku kreaciju, stvarajući harmoniju između mode i umetnosti.
U prvoj fazi ove saradnje, poznata glumica je privukla pažnju odvažnim plavim pletenicama i retro stilizovanim scenama, a u novoj kampanji vizuelna estetika dostiže još viši nivo. Fotografije koje potpisuje slavni duo Inez & Vinoodh prenose energiju igre i mladalačke sofisticiranosti kroz vibrantne scenografije – od vrtoglavih rolerkostera do mirnih parkova, gde cvetni motivi zaista dolaze do izražaja.
Murakamijev prepoznatljiv umetnički izraz, oslikan kroz jarke boje i dinamične kompozicije, prožima svaki komad kolekcije, od elegantnih dizajnerskih torbi ukrašenih monogramima u cvetnim varijantama, do svilenih marama i stilizovane obuće. Kolekcija istovremeno slavi odvažnu ženstvenost, dok unosi elemente razigranosti koji su sinonim za Murakamijevu estetiku.
Bez obzira da li se kombinuju sa ležernim teksasom ili strukturiranim suknjama, ovi komadi donose besprekoran spoj klasične elegancije i modernog luksuza. Kao deo lansiranja, umetnik Takaši Murakami poslao je posebno pismo Zendaji iz Tokija u Njujork, dodatno naglašavajući globalni značaj ovog modnog projekta.
Nova Louis Vuitton x Murakami kolekcija nije samo omaž prethodnim saradnjama, već istovremeno vodi luksuznu modu u budućnost, preplićući nostalgične elemente s inovativnim dizajnerskim pravcem.