Zendaja predvodi živahnu kampanju Louis Vuitton x Murakami

Dvadeset godina nakon revolucionarne saradnje koja je redefinisala luksuznu modu, Louis Vuitton ponovo udružuje snage sa japanskim umetnikom Takašijem Murakamijem.

Globalna premijera kolekcije re-edicije Louis Vuitton x Murakami održana je 1. januara 2025. godine, a modni svet već bruji o ovom dugoočekivanom događaju. Kolekcija slavi spoj visoke mode i savremene umetnosti, donoseći moderan zaokret koji odaje počast Murakamijevim kultnim dizajnima uz osvežene, zavodljive elemente.

Još pre zvaničnog lansiranja, kampanja je privukla ogromnu pažnju na društvenim mrežama, gde je Instagram nalog @liljupiterr dao obožavaocima ekskluzivan prvi pogled. Zendaja, globalna ambasadorka brenda Louis Vuitton, zvezda je ove kampanje, predstavljajući ključne komade iz kolekcije. Vizuali prikazuju njeno graciozno poziranje u atraktivnim komadima na upečatljivim pozadinama koje uključuju živopisni horizont Njujorka i spokojne prirodne pejzaže. Murakamijevi prepoznatljivi cvetni motivi nežno se provlače kroz ove scene, unoseći njegov razigrani umetnički duh.

Fotografije su delo renomiranog fotografskog dvojca Inez & Vinoodh, koji su uhvatili Zendajinu besprekornu kombinaciju elegancije i modernosti dok nosi odeću i aksesoare iz kolekcije. Fokus kampanje je na smelom estetskom izrazu kolekcije, gde bezvremenski zanat Louis Vuitton susreće Murakamijevu razigranu, ali sofisticiranu umetničku viziju.

Posebnu čar kampanji daje video u kojem se pojavljuje sam Murakami. U ovom šarmantnom klipu, umetnik šalje ručno ispisano pismo Zendaji iz Japana u Njujork, simbolizujući globalno putovanje inspiracije i lansiranja kolekcije. Ovaj dirljiv gest savršeno oslikava duh saradnje koji povezuje kulture i umetničke medije.

Kolekcija Louis Vuitton x Murakami re-edition vraća živahnu energiju ranih 2000-ih, ali je prilagođena modernom ukusu. Poznat po svojim kaleidoskopskim dizajnima, Murakami unosi prepoznatljiv stil u svaki komad – od aksesoara ukrašenih šarenim monogramima do odeće sa njegovim kultnim cvetnim motivima. Kolekcija je prava posveta sposobnosti brenda Louis Vuitton da predstavlja inovacije, dok istovremeno čuva svoju bogatu tradiciju, čineći je nezaobilaznom za kolekcionare i ljubitelje mode.

Promocija kampanje pravi je primer digitalnog marketinga u svom najboljem izdanju. Kroz niz objava na zvaničnim društvenim kanalima Louis Vuitton, obožavaoci širom sveta uživaju u pogledima na kolekciju i zapanjujućim reklanim fotografijama Zendaje. Uz Murakamijevu umetničku genijalnost i Zendajinu zvezdanu moć, očekivanja rastu, a modna zajednica širom sveta spremna je da sa oduševljenjem dočeka ovu kolekciju.

Luxury Experience