Ikona glume i višestruko talentovana umetnica, Vupi Goldberg, postala je zaštitno lice nove kampanje brenda AMI za kolekciju jesen/zima 2024.
Fotografisana u Njujorku od strane Rahima Fortunea, kampanja donosi crno-bele fotografije koje ističu harizmu, toplinu i nesporni sjaj Vupi Goldberg. Ovo partnerstvo spaja njenu jedinstvenu energiju sa prefinjenom, pariskom estetikom po kojoj je brend AMI poznat.
U kampanji, Vupi Goldberg nosi ključne komade iz najnovije AMI kolekcije, uključujući elegantno prugasto odelo, klasičan kaput sa printom riblje kosti, košulju sa šalom kao kragnom i par modernih crnih naočara. Kolekcija se fokusira na sofisticirane siluete i opuštenu eleganciju, što se savršeno uklapa u ležeran, ali upečatljiv stil Vupi Goldberg. Crno-bela estetika fotografija daje kampanji klasičan šarm, stavljajući akcenat na odeću i autentičnu ličnost glumice.
Ova saradnja dolazi u ključnom trenutku za Goldberg, koja neprestano širi svoje prisustvo u svetu zabave i šire. Pored uloge voditeljke u emisiji “Pogled” (The View), Vupi Goldberg se priprema za novu pozorišnu avanturu kao gospođa Henigan u mjuziklu “Eni” (Annie), koji će debitovati u decembru 2024. godine u Medison Skver Gardenu.
Osnovan 2011. godine od strane Aleksandra Matijusija, brend AMI teži stvaranju luksuzne mode koja je dostupna širokoj publici. Inspirisan pariskom modom, AMI stavlja akcenat na jednostavnost i udobnost. Partnerstvo sa Vupi Goldberg unosi autentičnost i kreativnu energiju koja se savršeno uklapa u viziju brenda.