Versace kampanja proleće 2025: Umeće opuštanja u luksuznom stilu

Više slika

Više slika

Versace proleće/leto 2025 kampanja predstavlja pravi umetnički izraz opuštanja.

Snimljena od strane legendarnog fotografsko-umetničkog dua Mert & Marcus, kampanja prikazuje modele Monu Tugaard, Loli Bahija, Džeki Huper, Karinu Mazijar i Čen Jang, koje bez napora otelotvoruju luksuznu filozofiju brenda.

Postavka kampanje, koja uključuje bogato tapacirane sofe u duboko crvenim, zlatnim i narandžastim tonovima, podseća na privlačnost vintage budoara. Ovaj raskošan ambijent savršeno upotpunuje kolekciju sa bogatim teksturama, dinamičnim printovima i tipičnim italijanskim zanatstvom.

Ovog proleća, Versace uvodi zadivljujući miks metalik slip haljina, strukturiranih blejzera i preciznih floralnih veza. Paleta boja dominira dubokim ljubičastim, bogatim smeđim i svetlucavim zlatnim tonovima, koji zrače sofisticiranošću i toplinom. Pribor dolazi do izražaja, sa torbom Versace Tag ukrašenom razigranim privescima i torbom Kielo u novim, zapaženim iteracijama.

“Mi smo jedinstveni, mi smo ranjivi, mi smo hrabri, mi smo ljubazni, mi smo snažni. Naše razlike nas spajaju i čine nas fascinantnim, jedni za druge. Ova kampanja zadržava tu individualnost kao stav,“ rekla je Donatela Versaće povodom kampanje.

Versace kolekcija za proleće 2025 slavi individualnost, luksuz i umetnost opuštanja u stilu.

Luxury Experience