Ralph Lauren predstavlja omaž Njujorku novom kampanjom za jesenju sezonu

Više slika

Više slika

Kampanja Ralph Lauren za jesenju sezonu prikladno nazvana „Ralph’s New York“, spaja tradicionalne njujorške slike sa klasičnim dizajnom kako bi stvorila projekat koji je jednako proslava Velike jabuke koliko i samog brenda.

„Uvek sam bio inspirisan Njujorkom rekao je Loren u izjavi koju je objavio brend, gde on služi i kao izvršni predsednik i glavni kreativni direktor. „To je mesto lepih kontradikcija, bezvremenosti, magije, luksuza i težnje. Ima svoju kulturu i stil. To je moj grad — gde sam prvi put počeo, gde se snovi ostvaruju. Nema drugog sličnog grada na svetu.”

Lorenove reči opisuju osećaj koji se proteže u celoj kampanji koju je snimio fotograf Lahlan Bejli uz soundtrack „New York State of Mind“ Bilija Džoela koju je izvela Ališa Kiz. Modeli, uključujući neuporedive Tejlor Hil i Lulu Teni, uživaju u klasičnom jesenjem popodnevu Njujorka na pažljivo odabranim lokacijama.

Modeli poziraju u poznatim stilovima brenda Ralph Lauren, poput kašmirskih džempera koji su u osnovi sinonim za brend, kožnoj bomber jakni sa NY Yankees logoom, i besprekorno krojenim odelima koja dopunjuju kolekciju, pokazujući kako komadi ne samo da izdržavaju test vremena, već su posebno napravljeni za tu svrhu.

U čast istorije bezvremenskih i klasičnih komada brenda, Ralph Lauren Vintage kolekcija će biti dostupna od septembra 2024. godine u prodavnicama i na ralphlauren.com.

Luxury Experience