Kampanja Ralph Lauren za jesenju sezonu prikladno nazvana „Ralph’s New York“, spaja tradicionalne njujorške slike sa klasičnim dizajnom kako bi stvorila projekat koji je jednako proslava Velike jabuke koliko i samog brenda.
„Uvek sam bio inspirisan Njujorkom rekao je Loren u izjavi koju je objavio brend, gde on služi i kao izvršni predsednik i glavni kreativni direktor. „To je mesto lepih kontradikcija, bezvremenosti, magije, luksuza i težnje. Ima svoju kulturu i stil. To je moj grad — gde sam prvi put počeo, gde se snovi ostvaruju. Nema drugog sličnog grada na svetu.”
Lorenove reči opisuju osećaj koji se proteže u celoj kampanji koju je snimio fotograf Lahlan Bejli uz soundtrack „New York State of Mind“ Bilija Džoela koju je izvela Ališa Kiz. Modeli, uključujući neuporedive Tejlor Hil i Lulu Teni, uživaju u klasičnom jesenjem popodnevu Njujorka na pažljivo odabranim lokacijama.
Modeli poziraju u poznatim stilovima brenda Ralph Lauren, poput kašmirskih džempera koji su u osnovi sinonim za brend, kožnoj bomber jakni sa NY Yankees logoom, i besprekorno krojenim odelima koja dopunjuju kolekciju, pokazujući kako komadi ne samo da izdržavaju test vremena, već su posebno napravljeni za tu svrhu.
U čast istorije bezvremenskih i klasičnih komada brenda, Ralph Lauren Vintage kolekcija će biti dostupna od septembra 2024. godine u prodavnicama i na ralphlauren.com.