Nova Tom Ford kampanja odražava magiju Šangaja

Više slika

Više slika

Kampanja Tom Ford za sezonu zima 2024 obuhvata suštinu jednog od najkosmopolitskih gradova na svetu.

Kampanja je deo kinematografske priče prožete magijom i privlačnošću, smeštena u živopisni grad Šangaj. Poznat kao „Prestonica magije“ ili „Začarani grad“—metropola je kombinacija hipermodernosti i brzine, što je čini idealnim mestom za izvođenje vizije Toma Forda za njegovu najnoviju kolekciju izuzetnih odevnih predmeta.

Modeli Rijan van Rompej i Fej Fej San su protagonisti reklamne kampanje. Kako dan prelazi u noć, njihovi stajlinzi neprimetno prelaze iz jednostavnog šika u sofisticiranu eleganciju. Kolekcija se može pohvaliti nizom izuzetnih komada, uključujući raskošne bunde, blistave haljine i besprekorno krojene kapute. Elegantne naočare dodaju posebnu notu glamura jesenjoj kolekciji.

Paleta boja prikazuje tihi luksuz, sa zagasitim nijansama crne i boje slonovače u kombinaciji sa tonovima šampanjca koji nagoveštavaju toplinu. Kada je reč o aksesoarima podjednako su impresivni, a posebno se ističu torbe sa zlatnim detaljima.

Kolekcija Tom Ford za zimu 2024. je istraživanje krojenja i modernog luksuza. Vojna estetika je kombinovana sa elegantnim elementima stvarajući tenziju između moći i krhkosti. Korišćeni materijali dodaju dašak mračnog glamura koji savršeno pristaje gradu kao što je Šangaj.

A izbor Šangaja kao pozadine kampanje bio je sve samo ne slučajan. Prestonica magije je grad koji očarava i inspiriše, a njegov spoj modernosti i tradicije, svetla i senke, savršeno odražava dvostruku prirodu ove kolekcije. Gradske ulice, blistavi neboderi i živahni kvartovi stapaju se u vizuelno inspirativno okruženje idealno za kinematografsko pripovedanje. Ukratko, kolekcija Tom Ford za zimu 2024 je oda lepoti i moći krojenja, izraz stila koji je istovremeno živahan, sažet i moćan, dok kampanja takođe deluje kao počast Šangaju, gradu koji – slično kao i sama poznata modna kuća – očarava i inspiriše.

Luxury Experience