La Perla nam predstavlja svoje najprodavanije kolekcije donjeg veša i ležerne odeće…
Sa praznicima koji su odmah iza ugla, La Perla brend lansirao je svoju prazničnu kampanju. Sadržeći neke od najprodavanijih kolekcija, uključujući Fall in Love, Maison, Floral Groove, Layla i mnoge druge, najnovije lansiranje nam nudi selekciju elegantnog donjeg veša i ležerne odeće.
“Strastveni smo kada se radi osećaju koji žene imaju kada obuku donji veš ili svoje spavaćice i pidžame. Želimo da se La Perla žene osećaju podržano, bilo emotivno, bilo fizički, odnosno da svoj donji veš smatraju oklopom koji oblače svakoga dana, kada se pripremaju za sve nove izazove”, izjavila je Samira Hasan, direktor marketinga slavnog brenda.
Ova kampanja proslavlja ženstvenost, samopouzdanje i transformativnu moć predivnog donjeg veša, viđenog kroz ženske oči. Kao deo njihovog novog savremenog poglavlja, ovi vizuali će biti predstavljeni na svim njihovim kanalima.
Pored toga, La Perla brend predstavio je online pomoćnika za pronalaženje savršenog poklona, koji će vam umnogome olakšati prazničnu kupovinu – samo treba da odgovorite na nekoliko pitanja, a njihov pomagač će vam predstaviti listu specijalnih, personalizovanih poklona.
Celu kampanju možete videti u našoj galeriji, a svi komadi su dostupni za kupovinu putem sajta brenda.