Modni svet je vrlo uzbuđen zbog otkrivanja kolekcije i revolucionarne saradnje brendova Jimmy Choo x Jean Paul Gaultier.
Globalna pop senzacija Kajli Minog je zvezda nove reklamne kampanje koja ujedinjuje kreativne genije dva dizajnerska brenda. Ovaj savez je kulturna prekretnica koja spaja tri ikona nasleđa.
Kajli Minog, sinonim za glamur i samopouzdanje, bila je prirodan izbor za ovu modnu fuziju. Ona nosi otiske tetovaža, kao i različite stilove cipela na reklamnim fotorafijama. Njena istorija sa oba brenda je bogata i duboko ukorenjena. Ona je krasila bine u prilagođenim Gaultier stajlinzima i već više od 30 godina nastupa u Jimmy Choo cipelama.
Snimljena objektivom francuskog fotografa Valentina Herfreja i stilizovana od strane Kejti Grand, Kajli se pojavljuje kao postmoderna pin-up devojka. Kampanja Jimmy Choo x Jean Paul Gaultier zrači buntovnim „je ne sais quoi“ osećanjem koje obe modne kuće zastupaju.
To je mešavina londonskog oštrog stila koju predstavlja Jimmy Choo i pariske privlačnosti, obeležja Jean Paul Gaultier brenda. Kolekcija zastupa zajedničke vrednosti — osnaživanje, individualnost i proslavu snažnih žena.
Kreativne direktorke Sandra Čoi i Florens Tetjer izražavaju zajedničku ideologiju. One ovu saradnju vide kao dinamičnu priču o dva grada i dve ličnosti koje se spajaju kako bi stvorile jedinstven narativ u istoriji mode.