Zimska kampanja brenda Chloé za 2024. godinu donosi intenzivne, kinematografske portrete koji zrače luksuzom i sofisticiranošću...
Modeli kao što su Kaja Gerber, Rijan van Rompej, Dijan Čiu, Jar Aguer i Rosalieke Fuks nalaze se u centru pažnje na svim vizualima, koji su nastali kao delo poznatog Davida Simsa, lako prelazeći između upečatljivih crno-belih portreta i dramatičnih obojenih kadrova postavljenih na tamnim, misterioznim pozadinama.
Stajling Elodi David Tubul zauzima centralno mesto, dok lepršave siluete i složeni detalji kradu pažnju. Svaki izgled je pažljivo osmišljen da ostavi utisak, od delikatnih čipkastih topova i ležernog teksasa do zapanjujućih haljina sa volanima i smelih prozirnih tkanina.
Dodatak zlatnog nakita i čizama do iznad kolena dodaje dozu glamura. U srcu kampanje nalazi se Chloé žena – snažna, samouverena i neizvinjavajuća.
Kreativna direktorka Šemena Kamali otkriva svoju viziju: "Ovim slikama sam želela da uhvatim kinematografsku intimnost. Chloé žena je u centru, njena aura, njen direktan pogled i ličnost uvlače vas u večni Chloé trenutak."