Gucci brend je lansirao svoju najnoviju globalnu kampanju, za prvu kolekciju iz Circular Lines linije…
Poznat kao Gucci Off the Grid, ovaj asortiman potpisuje kreativni direktor brenda, Alesandro Mikele i akcentuje njihove napore i fokus na održivosti. Kako stoji u zvaničnom press saopštenju brenda, “Gucci Off the Grid koristi reciklirane, organske, bio-bazirane i održivo dobijene materijale, uključujući ECONYL®, regenerisani najlon napravljen od otpadaka”.
Za kampanju, slavna modna kuća angažovala je velika imena i talente, kao što su Džejn Fonda, Lil Nas X, King Princes, Mijavi i Dejvid de Rotšild, i njih možemo videti u najnovijim komadima. Štaviše, piktorijal, na kom je radila Harmoni Korin, a koji je osmilio Alesandro Mikele, predstavlja nam kontrastne gradske elemente od betona i stakla, koji postoje zajedno sa prirodom i zelenilom.
“Ova kolekcija je rezultat timskog rada, svako je uneo deo sebe u nju. Za kampanju važi isto to – postoji ideja kreiranja dijaloga između ljudi koji grade nešto novo. Zamislio sam nas kako gradimo kućicu na drvetu u samom centru grada, svi zajedno, poput dece koja se igraju u parku”, izjavio je Mikele.
Gucci će takođe lansirati i interaktivni element u svojoj aplikaciji, gde ljudi mogu uraditi kviz o proizvodnom procesu kolekcije, dok takođe mogu praviti virtuelne kućice na drvetu, otključavati pozadine za telefon i deliti svoja dostignuća na društvenim mrežama.