Italijanska luksuzna modna kuća Ferragamo uhvatila je suštinu leta svojom kolekcijom Pre-Fall 2024, vešto predstavljenom kroz novu kampanju koju je snimio poznati fotograf Harli Vir.
U srcu ove zadivljujuće vizuelne naracije leži kreativna vizija Maksimilijana Dejvisa, koji vešto spaja carstva fantazije i stvarnosti. Dejvis deli uvid u inspiraciju iza kolekcije, navodeći: „Želeli smo da se igramo sa idejom fantazije i stvarnosti“, naglašavajući sposobnost Harlija Vira da neprimetno spoji opipljivo sa očaravajućim. Postavljena u pozadini u kojoj se italijanske skulpture pretvaraju u zamkove od peska, kolekcija se pojavljuje kao proslava letnjih dana i živahnih večeri, nudeći komade dizajnirane da bez napora prelaze sa plaža okupanih suncem u večeri obasjane zvezdama.
Rafija, materijal sa potpisom iz ranih Feragamovih dizajna, pronalazi novi život u kožnim tkanim torbama, odajući počast nasleđu brenda, istovremeno prihvatajući moderan senzibilitet. Izvezen originalnim umetničkim delima Luča Vena iz 1920-ih, svaki komad postaje platno za priču o prošlosti brenda, unoseći svakodnevni luksuz sa dodirom nostalgije i sofisticiranosti.
Torba Ferragamo Hug, svedočanstvo nasleđa brenda, ponovo je osmišljena sa vešto tkanom ručkom, dodajući savremeni obrt njenoj bezvremenskoj privlačnosti. Od pidžama do tropskih kaftan haljina, svaki odevni predmet odiše bezbrižnom sofisticiranošću, pozivajući nosioce u očaravajući Ferragamo svet.
Ferragamo kolekcija pre fall 2024 otelotvoruje oličenje leta, ponovo osmišljeno kroz sočivo bezvremenske elegancije i savremene privlačnosti.