Kampanja Dolce & Gabbana za proleće/leto 2024, koju je snimio Stiven Mejzel, poziva nas u crno-beli svet gde se prošlost i sadašnjost neprimetno spajaju.
Kampanja, u kojoj učestvuju Nora Atal, Lulu Teni, Rosalieke Fuks i Vivijen Roner, moderna je oda bezvremenskoj eleganciji stare Sicilije. Pod umetničkim rukovodstvom Fabijena Barona, svaki kadar je narativ, koji priča priče o šarmu starog sveta kroz prugasta odela i fedora šešire, u kontrastu sa smelom modernošću prozirnih tkanina i stajlinga inspirisanim donjim vešom.
Dolce & Gabbana kolekcija je proslava sofisticiranih kontrasta. Haljine sa tufnicama i strukturirani dizajni ukrašeni karnerima naglašavaju ženstvenost dok prozirne suknje, čarape i komadi nalik donjem vešu pokazuju kako se intimna odeća može javno proslaviti.
Da bi upotpunili estetiku, Pet Makgrat ističe poglede modela ajlajnerom, dok frizer Gvido Palau frizure modela upotpunjuje šalovima i šeširima.