Inspirisan Federikom Felinijem i njegovim filmom „Roma“ iz 1972. godine, Alesandro Mikele ispituje grad Rim u svojoj novoj kampanji.
Nastavljajući da uvodi novu eru, kreativni direktor Alesandro Mikele otkriva svoju prvu kampanju za kolekciju proleće/leto 2025 „Avant Les Debuts“. U kinematografskoj transformaciji italijanske modne kuće, Mikele nudi pogled u svet reimaginacije. Inspirisan legendarnim filmskim rediteljem i scenaristom i njegovim filmom „Roma“, kampanja istražuje veze između grada Rima i brenda Valentino, koji su povezani nitima vremena.
„Želeo sam da ponovo stvorim tu legendarnu scenu. Kamera se zadržava na devojci koja se vraća kući dok šeta drevnom rimskom palatom, praćena mopsima koji su tako simbolično vezani za figuru Valentina Garavanija. Zajedno prolaze kroz ta legendarna ulazna vrata koja je osnivač kuće sigurno prošao hiljadu puta“, objasnio je Mikele.
Kampanja se otvara na ulaznim vratima Mignanelli Palace, rodnog mesta Valentina. Iza vrata postoji mistični svet naseljen očaravajućim figurama, magičnim realizmom i obiljem inspiracije. Stvarajući dijalog između vizuelne simbolike kampanje i duha grada, Mikele istražuje paradoksalnu prirodu Rima, koncept koji je skovao Felini. „To je svetica, kurva, majka i maćeha, kosmopolita i provincijalka“, rekao je Mikele.
Estetika kampanje oličava rimsku kinematografiju, stvarajući atmosferu ispunjenu ikonama i paletama boja prošlosti. Uvodeći sledeće poglavlje Valentina Garavanija, Mikele koristi kinematografski jezik da poveže prošlost modne kuće sa njenom savremenom sadašnjošću.
Ukorenjen u istoriji i veličanstvenoj veličini, „Avant Les Debuts” nudi pogled na Rim kao večni palimpsest, primer pomeranja vremena i prostora koji Mikele i Valentino hvale.