Versace Proleće/Leto 2025: Estetika sudara, dekadencije i denima

Više slika

Više slika

U novoj kampanji modne kuće Versace za sezonu proleće/leto 2025, otelotvorena je cela filozofija brenda – raskošna, buntovna, bez kompromisa.

Pred objektivom fotografa Zoe Gertner, svet Versace brenda dobija novu, neoklasičnu dimenziju – ispunjenu printovima, denim teksturama i ikonografijom Meduze koja lebdi između mita i svakodnevice.

U glavnim ulogama kampanje pojavljuju se Fernando Kasablankas, Luk Čempion i Kajus Puronas, noseći japanski denim u izbledelim nijansama sa izraženim vintage naborima – omaž američkom "road wear" duhu. Siluete su labave, slobodne, ali svesno stilizovane – kao da klize između epoha, između kulta i ulice.

Centralni motiv kampanje je print Medusa Cameo – reinterpretacija Meduze i baroknih kodova kuće Versace, sada postavljen kao intaglio otisak na svilene košulje i strukturirana odela. S druge strane, print Wild Poppies ulazi u sukob sa geometrijskim džemperima i floralnim pantalonama – u režiji vizuelne drame koju Versace tako suvereno orkestrira.

U kampanji se oseća stalna tenzija: zakopčano naspram razvezanog, stroga linija protiv raskošnog preterivanja. Kao da mramorne skulpture Mediterana izbijaju iz okvira i počinju da hodaju u izgužvanom teksasu i kožnim čizmama. To je Versace koji ne pokušava da bude pitom – već da bude neizbrisivo prisutan.

Estetika kampanje oslanja se na kontraste: između ornamenta i nosivosti, skulpture i kože, nostalgije i inovacije. Svaka scena izgleda kao da je izvučena iz pozorišta koje igra bez kraja – pozorišta u kojem moda nije samo odeća, već stav, manifest i identitet.

Brend ovde doslovno utiskuje svoje kodove – na tkanine, na kožu, na stav. Denimu, tom simbolu svakodnevice, Versace vraća sjaj – čineći ga pozornicom za baroknu revoluciju u pokretu.

Ovom kolekcijom, Versace šalje jasnu poruku: lepota u svom najmaksimalnijem obliku uvek nađe način da se vrati – silovito, senzualno, spektakularno.

Luxury Experience