Italijanska modna kuća Versace upravo je predstavila svoju novu reklamnu kampanju za praznike 2022, a ove sezone nas vodi u operu.
U svojoj najnovijoj reklamnoj kampanji, Versace se vraća svojim korenima pozivajući se na knjige Đanija Versaćea „Versace Teatro“, koje je objavio 1987. i 1992. Đanijevo divljenje prema svetu pozorišta i njegovom radu u tom svetu se ogledaju u ovim knjigama. Da bi prošlost doveo u sadašnjost, brend Versace je sarađivao sa Frankom Marijom Ričijem, izdavačem originalnih knjiga „Versace Teatro“, kako bi dizajnirao novi poster prikazan u prazničnom filmu koji je Tomazo Otomano režirao za brend.
Versace je takođe odabrao idealnog fotografa za realizaciju svoje vizije kampanje za praznike 2022. Karlajn Džejkobs je fotografkinja čiji rad obuhvata modu i pop kulturu, dok je nedavno sarađivala sa Bijonse na omotu albuma Renaissance. Fotografisala je kampanju koja prikazuje najnoviju odeću i aksesoare brenda u dramatičnom okruženju. Muškarci mogu da odaberu prefinjena odela, udobne dukserice, klasične mokasine, moderne kožne torbe, trendi teksas i svilene košulje sa prepoznatljivim Barocco printom brenda.