Ovo je Džejms Bond kakvog niste videli!
Nova LOEWE kampanja sa Danijelom Krejgom je pravo remek-delo i dodatni dokaz da se brend ne plaši eksperimentisanja i pomeranja granica.
Kolekcija inspirisana delima Ričarda Hokinsa, minimalističkim fotografijama i Krejgovom smelom metamorfozom čine novu kampanju brenda ne samo modnim događajem, već i umetničkim manifestom. Kampanja, koju je fotografisao Dejvid Sims, prava je revolucija imidža za 56-godišnjeg glumca. Krejg je predstavio potpuno novi stil, izazvavši radost i oduševljenje među fanovima brenda.
50 nijansi Danijela Krejga u novoj LOEWE kampanji
Danijel Krejg je neprepoznatljiv u LOEWE globalnoj kampanji za sezonu FW24. Glumac, kog obično vezuju za kratku, elegantnu frizuru, ovoga puta je pozirao sa dužom kosom, začešljanom na stranu. Ova vrsta promene imidža, u kombinaciji sa Simsovom minimalističkom fotografijom, podseća na Krejgovu svestranost kao glumca i modela.
Kampanja namerno izostavlja aksesoare, fokusirajući se isključivo na Krejga, njegovu figuru i mnoga lica koja predstavlja. Na jednom od najupečatljivijih snimaka, Krejg gleda pravo u kameru, a njegov azurni pogled je istaknut parom žutih naočara. Na drugoj fotografiji nosi šareni pleteni džemper, maslinaste pantalone i braon kaiš, bezbrižan je, razigran i jednostavno sladak.
LOEWE kolekcija inspirisana delima Ričarda Hokinsa
A šta je sa samom kolekcijom? Ključni element LOEWE kampanje je muška kolekcija za sezonu jesen/zima 2024 koju je dizajnirao Džonatan Anderson, a koja se odnosi na dela Ričarda Hokinsa. Hokins, iskusni slikar iz Los Anđelesa, poznat je po stvaranju portreta i kolaža koji crpe inspiraciju iz istorije umetnosti, tabloida i pornografije.