Dvojica sjajnih tenisera popela su se na 3.000 metara nadmorske visine za novu kampanju francuske modne kuće pod nazivom Core Values.
Rodžer Federer i Rafael Nadal pružili su nam neke od najupečatljivijih duela u istoriji tenisa. Dvojica vrhunskih sportista godinama se takmiče ko će biti na vrhu svetske rang liste, a ovog puta, nisu bili na suprotstavljenim stranama, već su radili zajedno za dobrobit brenda Louis Vuitton.
Za povratak istorijske kampanje Core Values, 12 godina nakon njenog poslednjeg izdanja, francuska modna kuća je angažovala Eni Libovic, jednu od najboljih fotografkinja na svetu, da snimi dve velike zvezde, ali ne na teniskom terenu, već na planinama. Tačnije, odvela ih je na 3.000 metara nadmorske visine, u italijanskim Dolomitima, u snežno belom pejzažu.
„Postoje putovanja koja se pretvaraju u legende“, kaže nova kampanja Louis Vuitton Core Values koja je spremna da ponovo pokrene grandiozni projekat luksuzne modne kuće, koji su između 2007. i 2012. predstavljale istaknute ličnosti, od Muhameda Alija i Šon Konerija do Anđeline Džoli.
Pjetro Bekari, predsednik i izvršni direktor brenda Louis Vuitton brenda, rekao je: „Drago mi je što oživljavam ovu kultnu liniju. Fantastično je raditi sa Rodžerom Federerom i Rafaelom Nadalom na ovoj novoj priči."
„Pružila mi se jedinstvena prilika da radim na ovom projektu sa Rafom. Bilo je zaista lepo to što, pošto smo bili rivali tokom naših karijera, sada možemo da budemo jedan pored drugog u ovoj kampanji“, rekao je Federer, dok je Nadal prokomentarisao „da je u svojoj karijeri postigao više nego što je ikada sanjao."
„Ipak, najvažnija vrednost je nasleđe koje ostavljamo u smislu čovečanstva. To što sam deo nečega ovakvog čini me veoma ponosnim. Uglavnom to delim sa Rodžerom, koji mi je bio najveći rival, a sada mi je drag prijatelj“, prokomentarisao je Nadal.