Dugogodišnja veza brenda Gucci sa tenisom datira iz 1970-ih, kada je modna kuća prvi put počela da lansira komade inspirisane tenisom.
Ovo nasleđe je ponovo oživljeno u novoj kampanji u kojoj se pojavljuje ambasador globalnog brenda i najbolje rangirani ATP teniser, Janik Siner. Dok Siner ulazi u treću godinu saradnje sa brendom Gucci, kampanja naglašava njegovo putovanje i povezanost brenda sa sportom.
Snimljena objektivom Rikarda Raspe u reportažnom stilu, kampanja hvata Sinera i na terenu i van njega, odražavajući eleganciju i stil života koji su sinonim za Gucci. Fotografije reklamne kampanje ne samo da slave lepotu tenisa, već i redefinišu vezu između sporta i bogate istorije luksuznog brenda.
Siner, koji ove vrednosti otelotvoruje bez napora, inspiriše publiku svojom gracioznošću i atletskim umećem. Takođe je fotografisan kako nosi par najnovijih Gucci naočara. Naočare za sunce imaju kvadratni oblik i prepoznatljiv logotip Gucci. One su moderan pogled na klasični dizajn, dajući hrabru izjavu koja se savršeno uklapa sa Sinerovim putovanjem i dostignućima.
Spajanjem luksuza sa ležernošću, Gucci nastavlja da slavi nasleđe tenisa, sporta koji je duboko utkan u njegovo nasleđe. Nova kampanja ne samo da poštuje ovu tradiciju, već i donosi savremenu prednost klasičnim naočarima, odražavajući posvećenost modne kuće inovacijama dok ostaje verna svojim korenima.
Uz Janika Sinera, Gucci ponovo potvrđuje svoju posvećenost eleganciji, stilu i bezvremenskoj privlačnosti tenisa, inspirišući novu generaciju sportista i modnih entuzijasta.