Džonatan Bejli svakako nije stranac u svetu mode, što nam njegova najnovija uloga definitivno potvrđuje...
Zapravo, on je zvezda jesen-zima kampanje za Emporio Armani, koja uključuje reklamiranje najnovijih kolekcija naočara i nakita. Fotograf Karim Sadli fotografisao je Bejlija u njegovom debiju za Emporio Armani. Rezultat su upečatljivi portreti koji stavljaju u prvi plan najnovije dizajne naočara i nakita ovog brenda.
Bejlijeva popularnost započela je njegovom probojnom ulogom Antonija Bridžertona u hit Netflix seriji “Bridgerton.” Od tada se pojavio u seriji “Fellow Travelers” i uskoro će glumiti u dugo očekivanoj adaptaciji filma “Wicked” kao i u najnovijem delu franšize “Jurassic World.”
Bejli otelotvoruje modernu, ali bezvremensku suštinu Emporio Armani naočara, sa lakoćom noseći i dioptrijske naočare i sunčane naočare ovog brenda. Ove sezone, kolekcija slavi avanturistički duh sa svestranim, klasičnim dizajnom koji zrači modernim stavom.
U smelom i upečatljivom izgledu, Bejli kombinuje masivni lanac sa odgovarajućom narukvicom, pokazujući savremeni stav Emporio Armani nakita.
Sve u svemu, Džonatan Bejli donosi svoj prepoznatljiv šarm i ležeran stil u jesen-zima kampanji za Emporio Armani 2024. godine, savršeno hvatajući modernu, a ipak bezvremensku suštinu ovog brenda.