Dior predstavlja kampanju za Proleće 2025: Novo poglavlje muške elegancije

Više slika

Više slika

Kim Džouns, kreativni direktor muške mode Dior brenda, kroz kolekciju Proleće 2025 istražuje savremeni izraz muške elegancije, donoseći modernu reinterpretaciju klasičnih stilskih arhetipova...

Kampanja, snimljena u zapanjujućim prirodnim pejzažima, odražava dvosmislenost između prefinjenog dizajna i slobodne estetike. Fotograf Rafael Pavaroti vešto koristi kontrast između preciznih krojeva i organskih oblika prirode, evocirajući osećaj bekstva i samopotvrđivanja.

Centralni komadi kolekcije redefinišu klasične elemente muške garderobe. Ikonični Dior mantil dolazi u inovativnoj "tri u jednom" verziji, koja spaja slojevitost i funkcionalnost, dok bomber jakna, simbol praktičnosti, dobija luksuzni preobražaj. Ideja o odelima takođe je osvežena kroz fluidne krojeve tehničkog platna, u kombinaciji sa opuštenim pantalonama od pamučnog flisa, koji balansiraju između formalne elegancije i ležernog stila.

Kolekcija naglašava Dior sposobnost spajanja klasičnih i modernih elemenata kroz aksesoare poput Dior Gravity kožnih torbi, luksuznih roll-top rančeva sa prepoznatljivim Dior 8 kopčama i Sahara Desert čizama koje kombinuju minimalistički dizajn sa smelim linijama. Svaki detalj odiše prepoznatljivom estetikom brenda i služi kao izraz lične sofisticiranosti.

Proleće 2025 za Dior nije samo sezona; to je proslava individualnosti i jedinstvenosti, izražena kroz savremeni dizajn i umetničku viziju. Kim Džouns donosi garderobu koja nije samo odeća, već i izjava stila, pozivajući savremenog muškarca da istraži sopstveni identitet kroz modu.

Luxury Experience