Kim Džouns, kreativni direktor muške mode Dior brenda, kroz kolekciju Proleće 2025 istražuje savremeni izraz muške elegancije, donoseći modernu reinterpretaciju klasičnih stilskih arhetipova...
Kampanja, snimljena u zapanjujućim prirodnim pejzažima, odražava dvosmislenost između prefinjenog dizajna i slobodne estetike. Fotograf Rafael Pavaroti vešto koristi kontrast između preciznih krojeva i organskih oblika prirode, evocirajući osećaj bekstva i samopotvrđivanja.
Centralni komadi kolekcije redefinišu klasične elemente muške garderobe. Ikonični Dior mantil dolazi u inovativnoj "tri u jednom" verziji, koja spaja slojevitost i funkcionalnost, dok bomber jakna, simbol praktičnosti, dobija luksuzni preobražaj. Ideja o odelima takođe je osvežena kroz fluidne krojeve tehničkog platna, u kombinaciji sa opuštenim pantalonama od pamučnog flisa, koji balansiraju između formalne elegancije i ležernog stila.
Kolekcija naglašava Dior sposobnost spajanja klasičnih i modernih elemenata kroz aksesoare poput Dior Gravity kožnih torbi, luksuznih roll-top rančeva sa prepoznatljivim Dior 8 kopčama i Sahara Desert čizama koje kombinuju minimalistički dizajn sa smelim linijama. Svaki detalj odiše prepoznatljivom estetikom brenda i služi kao izraz lične sofisticiranosti.
Proleće 2025 za Dior nije samo sezona; to je proslava individualnosti i jedinstvenosti, izražena kroz savremeni dizajn i umetničku viziju. Kim Džouns donosi garderobu koja nije samo odeća, već i izjava stila, pozivajući savremenog muškarca da istraži sopstveni identitet kroz modu.