Letnja kampanja Burberry brenda za 2024. godinu, koju je zabeležio fotograf Tajron Lebon, predstavlja viziju koja kombinuje prirodnu eleganciju i sofisticirano krojenje...
U reklami se pojavljuju Sang Vu Kim, Malaki Slu, Ošin Marfi i Selah Mekhejl, svaki predstavljajući jedinstven aspekt kreativnog pravca Danijela Lija. Nasleđe Burberry brenda je osveženo modernošću, od opuštenog kroja sivog odela do smelosti crnog struktuiranog kaputa.
U bujnom baštenskom okruženju, vodeći muškarci Burberry brenda izražavaju samouverenu sofisticiranost, njihovi stavovi su čvrsti, a ipak drski. Lebonova intimna prikazivanja subjekata hvataju njihovu suštinu.
Ikonični amblem, Burberry vitez, osmišljen u grafičkoj reprezentaciji, služi kao ujedinjujući simbol kroz celu kampanju, oličavajući mešavinu tradicije i inovacije. Kampanja izlaže opuštene krojeve odela u hladnim tonovima, upečatljivu spoljnu odeću i grafičke ansamble koji se ističu na bujnoj pozadini.
Ova kampanja je dijalog između prošlosti i sadašnjosti, gde se opuštena sofisticiranost susreće sa vibrantnom energijom. Kako se letnja sezona približava, Burberry predstavlja kolekciju koja odaje počast bogatoj istoriji brenda dok samouvereno korača u budućnost.