Mili Bobi Braun blista u Louis Vuitton Silver Lockit kampanji

Mili Bobi Braun, poznata po ulozi u seriji Stranger Things, preuzela je novu ulogu kao lice najnovije kolekcije Louis Vuitton Silver Lockit.

Reklamna kampanja naglašava dugogodišnje partnerstvo brenda Louis Vuitton sa organizacijom UNICEF.

Ova saradnja predstavlja novi niz Silver Lockit dizajna razvijenih u bliskoj saradnji sa Mili Bobi Braun. Najnovija kolekcija donosi moderan obrt legendarnom minijaturnom katancu, dok po prvi put sadrži narukvicu, privezak i minđuše.

Na svakom komadu je ugravirana reč LEARN, što je promišljen izbor kako bi se naglasila važnost obrazovanja i slobode za ugroženu decu.  

Izražavajući svoj entuzijazam Mili Bobi Braun je izjavila: „Veoma sam ponosna što sam deo ovog projekta i što sam doprinela dizajnu ove nove kolekcije Silver Lockit, koja takođe podržava organizaciju koja mi je neverovatno draga. Moja želja je da obezbedim da sva deca imaju pristup obrazovanju.”

Luxury Experience