Luksuzna kuća Bulgari predstavlja najnoviju kampanju “Eternally Reborn,”evokativnu proslavu neprekidnog samootkrivanja i transformacije.
Ova nova kampanja crpi inspiraciju iz ideje da svaki novi dan predstavlja priliku za obnovu i rast, slično kao što zora predstavlja novi početak dana.
U režiji Natali Kangilem i snimljenoj kroz objektiv modne fotografkinje Zoi Grosman, kampanja uključuje globalne ambasadorke brenda, glumicu En Hatavej, Zendeju i Liu Jifei. Smešten u pozadini ikoničnih znamenitosti Rima, trio se kreće gradom, razmišljajući o svojim evoluirajućim identitetima u očaravajućoj sekvenci koja uključuje ogledala.
Dodajući dubinu vizuelnom prikazu, kampanja uključuje filmski set pesme „Burning“ grupe Yeah Yeah Yeahs. Ovaj filmski dodir oživljava temu ponovnog rođenja, poboljšavajući ukupni narativni i emocionalni uticaj kampanje.
Kampanja naglašava putovanje ambasadora, a istovremeno odaje počast Bulgari nasleđu inovacija od njegovog osnivanja 1884. Kako se brend približava svojoj 140. godišnjici, on odaje počast svom nasleđu kreativnosti i zanatstva, elementima koji su mu omogućili da ostane dinamična snaga u industrija luksuznog nakita.
Rim, koji se često naziva Večnim gradom, igra ključnu ulogu u ovom narativu, otelotvorujući fuziju prošlosti i sadašnjosti, što je ključni element Bulgari filozofije dizajna. Sposobnost grada da se ponovo osmisli kroz vekove odražava pristup brenda Bulgari mešanju tradicionalne izrade sa savremenim dizajnom.
Kampanja ističe komade iz Bulgari kolekcije Aeterna, najneobičnije kolekcije visokog nakita brenda do sada. Ovi komadi su i dodaci i talismani koji oličavaju svetlost i mogućnost svakog novog dana, podstičući nosioce da prihvate svoju ličnu evoluciju.
Ovaj narativ o ponovnom rođenju proširen je kroz “Eternally Reborn Stories”, digitalnu inicijativu koja poziva pojedince da podele sopstvene priče o transformaciji.