Arijana Grande donosi atmosferu zabave u svojoj prvoj kampanji kao ambasadorka brenda Swarovski za prazničnu sezonu 2024, u reklami nazvanoj „The Party of Dreams“ (Zabava snova).
Inspirisana likom Merilin Monro iz kultnog filma „Muškarci više vole plavuše“, praznična reklamna kampanja odiše glamurom.
Poznati fotografi Mert i Markus snimili su svojim objektivom sjaj dragulja, roze pozadine i upečatljive poze. Ove sezone u centru pažnje je tražena kolekcija nakita Millenia, sa ogrlicama, narukvicama i minđušama prepunim kristala koji svetlucaju i blistaju. Arijana takođe prikazuje odvažnu Matrix liniju, koja sadrži nakit u spiralnim oblicima koji se savijaju i krive na neočekivane načine. Stilistkinja Mimi Kutrel kombinovala je njen kristalni nakit sa malom crnom haljinom i rukavicama za sofisticiran izgled.
Izgled osnivačice R.E.M. Beauty brenda je jednako upečatljiv: zavodljive mačkaste oči i visoki rep podsećaju na glamur starog Holivuda. Celokupan efekat ostavlja bez daha. Povodom kampanje predstavljen je kratki film u kom Arijana zauzima centralnu poziciju u srebrnoj haljini, sa Swarovski nakitom kao prava zvezda.